Hvor vil jeg egentlig være?

Categories Personlig

I dag når jeg logget inn på blogg.no så jeg  ” 1 leser 8 måneder igjen”. 8 måneder? Hva handlet det innlegget om ? Kanskje Los Angeles? 14.10.2015, for 11 måneder siden hadde jeg bestemt meg for å flytte til Oslo. Hadde dette stemt hadde jeg bodd i Oslo akkurat nå. Istedenfor har jeg en leilighet i Tønsberg mens jeg bytter på å bo i tre forskjellige byer. 

Det er ingen hemmelighet at jeg har 100 baller i luften, det er så utrolig mye jeg vil og ikke minst SKAL gjøre. Det å bo i Oslo er en av de. For et år siden var jeg helt sikker på at jeg kom til å bo i Oslo nå, men det gjør jeg altså ikke. Istedenfor flytter jeg til Los Angeles om 3 måneder. Jeg har allerede sett for meg hvordan livet mitt kommer til å være om 8 måneder, men hvor vil jeg egentlig være? Er det noe jeg har lært med meg selv så er det at jeg ikke kan bestemme meg for noe langt fram i tid, for jeg vil mest sannsynlig endre mening. Det vil dukke opp noe bedre, kulere og morsommere enn hva jeg først hadde planlagt og da er jeg ikke vond å be. Selv om jeg har bestemt meg for å slutte å skrive innlegg om avgjørelser jeg tar som ikke er 100% sikker, er jeg likevel glad jeg gjorde det. Det er morsomt å se hvilke planer og mål jeg hadde for et år siden og sammenligne de med nåtidens mål og drømmer. 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *