Typisk fredag

Categories Ikke kategorisert

Jeg regner med at jeg ikke er den eneste som har spist taco idag? Jeg lurer på om jeg noen gang skal gå lei? Jeg kan spise taco 2-3 ganger i uken og jeg syntes det er like godt hver eneste gang. Nå er det bare en liten halvtime til jeg må begynne å gjøre meg klar til nattevakt, hvorfor går tiden så fort ? 🙁  Jeg er trøtt allerede så jeg er virkelig spent på hvordan denne natten kommer til å gå. Jeg gleder meg allerede til mandag da jeg kan sove i min egen seng igjen <3 eller på toget.. Jeg skal hjem en liten tur for å fikse noen greier før jeg skal tilbake til Trondheim igjen. Sjokkerende at jeg skal reise eller hva? :-))

4 kommentarer

4 thoughts on “Typisk fredag

  1. så koselig, for taco er så godt 😀 aw du har akkurat sånn chihuahua som meg. Ligner syyykt på den 1 chihuahuaen jeg har ( molly )

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *