Vegetarlørdag

Categories Mat

Som jeg nevnte tidligere på bloggen skal jeg ha noen dager i uken der jeg kun spiser vegetarmat, og i dag var min første dag.  Vi bestemte oss for å prøve falafel, noe som var super godt og ikke minst mettende. Det var også superlett å lage, så det passer perfekt de dagene man kanskje ikke har så god tid. Jeg skulle gjerne lagt ut oppskrift til dere men jeg skal være så ærlig å innrømme at dette ikke var laget fra bunnen av. Jeg kjøpte falafel på Rema, kjøpte inn pitabrød og grønnsaker. For dere som har lyst å lage det fra bunn av kan dere finne oppskrift her

I starten er det kun kjøtt jeg skal kutte ut da jeg er super avhengig av ost og det er nesten det eneste jeg liker å ha på brødskiven, utenom nugatti da haha. Så om noen av dere har noen tips til frokoster som ikke inneholder melk eller kjøtt blir jeg veldig takknemlig. Nå skal jeg komme meg på nest siste nattevakt før det endelig blir litt fri på meg også. Ha en fin kveld alle sammen ♥

6 kommentarer

6 thoughts on “Vegetarlørdag

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *