Søndag = lørdag

Categories Ikke kategorisert

I dag våknet jeg ikke før 13.58… herregud så flaut å innrømme haha. Har jeg ikke på alarm kan jeg seriøst sove hele dagen, det er utrolig irriterende. Er det noe jeg virkelig ikke liker så er det å sove alt for lenge, jeg føler at jeg sløser bort hele dagen min på å ligge i sengen. Jeg la meg ikke før i 4 tiden i går da jeg MÅTTE ha nattmat, selvom jeg hadde lovet meg å ikke kjøpe. Så måtte jeg også se 90 day fiance. Det er et utrolig sært program, men likevel skikkelig spennende. Jeg syntes det er synd å se alle de stakkars guttene og jentene som blir lurt av noen som kun ønsker oppholdstillatelse og penger, sikkert derfor jeg finner programmet interessant også.

Som jeg har fortalt dere før er søndag min favorittdag å dra ut på. Jeg har begynt å bli skikkelig lei 20 års stedene, så jeg unngår å dra ut på lørdager om det ikke er noe spesielt. Derfor en søndag min lørdag haha. Vi hadde det uansett super morsomt i går og jeg gleder meg allerede til neste cava-søndag. Nå skal jeg fortsette å male skapet jeg har snakket om. Seee yahhh <3

3 kommentarer

3 thoughts on “Søndag = lørdag

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *