Veggie food

Categories Mat

Det er noen uker siden jeg begynte å teste ut vegetarmat og jeg angrer ikke et sekund. Det er utrolig deilig å kunne spise så mye god mat samtidig som jeg gjør noe bra for dyrene og miljøet. Jeg var utrolig skeptisk på å begynne å spise vegetarmat og jeg er helt sikker på at jeg ikke er den eneste? Akkurat nå er det eneste jeg angrer på at jeg ikke begynte tidligere. 

Jeg har ikke satt meg noen mål eller planer når det kommer til å spise vegetarmat utenom å kutte ned på kjøttet. Jeg kommer nok aldri til å være 100% vegetarianer, men kanskje 60-70% ? Jeg tror også at utvalget vil bli større og større med årene, noe som jeg selvfølgelig gleder meg masse til. Foreløpig har jeg handlet vegetarrettene mine på Rema 1000 og Coop Obs. Jeg anbefaler virkelig falafel og kjøttdeigen fra Rema 1000. Jeg smakte nettopp rødbeteburgeren fra Coop og den smakte absolutt godt. Dette kommer fra en jente som absolutt ikke liker rødbeter, for dere som er skeptiske 😉

Akkurat nå ligger jeg bare på sofaen og halvsover. Jeg kjenner virkelig at jeg ikke fikk skjønnhetssøvnen min i natt og det frister veldig å legge seg nå. Jeg fungerer dessverre ikke uten 8 timer søvn, noe jeg ikke fikk i natt. Jeg skal prøve å holde meg våken noen få timer til, så skal jeg legge meg <3 <3 ha en fin kveld alle sammen !

37 kommentarer

37 thoughts on “Veggie food

  1. Samme her, har nettopp begynt med dette selv. Testet ut vegetar taco idag. Det var faktisk ikke så ille 🙂 Tenkte også å kutte ned litt på kjøttet ^^

  2. du er så fin ei jente, Sofie 😊😊 men ja, slutt med løsvipper og løshår, naturlig og fint!!! Og, selv om brun er din naturlige hårfarge, kan det være at den fargen du har nå er for varm, skulle kanskje heller vært kald? Hvis du skjønner hva jeg mener, sjekk bildene av deg der du har blondt, eller rettere sagt mørk kald bunn med blondt utover, eller slik du la ut bilde av en dag, Meget fint!! 😍😍😍 løshåret ødelegger det naturlige håret ditt, håret mitt blir aldri det samme etter jeg brukte løshår 😩😩😩

  3. Hvis ikke noen har sagt det til deg før, sø vil jeg bare si at du ser EKSTREMT bra ut med og uten vippe extensions. Du er jo uansett utrolig nydelig da<3 Elsker bloggen din, og liker at du alltid står for dine egne meninger og at du ikke bryr deg om trangsynte folk<3

  4. Syns absolutt du bør slutte med vippe extention! Du var helt nydelig uten de! Det kledde du mye bedre😍

  5. Du var veldig pen uten vippeextensions så hadde jeg vært deg hadde jeg slutter med det! Helt nydelig er du ❤️

  6. Fyfaen så nydelig og søt uten vippeextensions 😻😻 du er både nydelig med og uten, men hadde jeg vært deg hadde jeg valgt uten altså for fyy😻😻❤️

  7. Dette er noe jeg mener er opp til deg å bestemme, hvis du føler deg mer komfortabel med vippeextensions synes jeg du burde fortsette med det. Likevel er det bra å ikke få med det en stund i tillegg til at du så veldig fin ut selv om du ikke hadde på extentions. Du ser driiiit fin ut, selv uten vipper❤️❤️

  8. syns du kler vippeextensions like mye som du kler uten, men litt forandring skader vel ikke når du er like pen uten uansett! du er goooals

  9. Vippe extentions på deg trengs virkelig ikke!!! For det første er du drit pen uten. For det andre så ser du ikke så «oversminket» ut og man legger automatisk merke til de nydelige trekkene i ansiktet ditt! Alt fokus blir ikke på løsvippene, som man ser er fake. Du er stunning uten gurl!🔥❤️

  10. Syntes du så veldig mye penere ut uten vipper! Har selv brukt vipper over flere måneder, men fjerna de for rundt en måned siden. Syntes nå at naturlige vipper er mye penere 🙂 vipper kan fort bli voldsomt, men så meg blind på det selv når jeg hadde det. Kommer nok aldri til å ta vipper igjen nå 🙂 har brukt iglow en stund, og mascara på egene lange vipper er etter min mening mye penere 🙂
    Vil til slutt si at jeg elsker bloggen din, du er ei kul jente mer bein i nesa, det liker jeg

  11. Du burde prøve å ikk tegne fikanten fremst på brynet, la det heller være litt fadet. Det vill gjøre at du ikke ser så morsk ut

  12. Du var Mye søtere uten vippeextensions, jeg synes det ser litt drag queen ut med sånne digre vipper. Og er det ikke slitsomt å sove med?

  13. enig med de over, syyk lookalike med martine lunde uten extentions😂 har selv vært avhengig av extentions men har sluttet nå og begynt med iglow som ikke bare gav meg vippene tilbake, men gav meg lange, fyldige og mørkere vipper! anbefales virkelig, selv om jeg vet hvor vanskelig det kan være å slutte med extentions, men du var virkelig mye finere naturlig uten extentions!😍

  14. Herregud så NYDELG uten!!😻😻
    Synes selv at vippeextensions blir så mye at øynene ser «tunge» og trette.

  15. Jeg synes du er finest når ,du synes du er finest , jeg håper du føler at du er fin uten og med sminke løs vipper eller hår extentions jeg synes du er likke pen 😘og hvis det er noen som sier at du stygg så trenger de briller for de du er pen uan sett hva 😂hilsen Josefine105105 på snap 😂😂❤️

  16. Ja du skal så absolutt slutte med vippe exstention. Du er så mye finere uten når du er naturlig og ekte. Mange blir blind på seg selv og får lengre og lengre vipper og det ser bare ikke bra ut. Du er på vei inn i den fasen så slutt med exstention du er så vakker som du er❤️😍

  17. Vippeexstensions gjør vippene kortere, så da anbefaler jeg å smøre castor oil på vippene dine hver kveld før du legger deg slik at de blir sunnere og lengre. Bruker det selv😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *