2016 er året

Categories Ikke kategorisert

Jeg skal ærlig innrømme at jeg er litt stolt over meg selv for at jeg allerede har begynt med julegavene. Jeg vet ikke hvorfor, men hvert eneste år er jeg sen med julegavene mine. Jeg er den som løper rundt i all hast for å finne julegaver, noe som er like irriterende hvert eneste år. I fjor ga jeg meg selv et løfte om å være ferdig med julegavene i god tid og 2016 ble året jeg endelig skulle klare det. 

Jeg får alltid en eller to gaver som er pakket skikkelig fint inn og de inspirer meg virkelig til å pakke gavene mine annerledes. Jeg har derfor vært å kjøpt noen gaveesker som dere ser på bildet ovenfor, og jeg syntes det var så mye finere enn når jeg kun pakker inn i gavepapir. Eskene er kjøpt på IKEA, og jeg tenkte at jeg skulle komme meg dit i nærmeste framtid å kjøpe enda flere. Jeg tar gjerne imot tips hvor jeg kan få kjøpt gaveesker om det er noen som vet ♥


Genser og bukse fra Bikbok 

Nå skal jeg fortsette å pakke inn gaver og spise klementin mens jeg venter på at Heia jentene skal begynne på TV3. Jeg har vært opptatt når det har gått på TV og har derfor ikke fått sett det enda. Jeg er derfor veldig spent på dagens episode og jeg er ganske sikker på at jeg må tørke en tåre eller to. 

2 kommentarer

2 thoughts on “2016 er året

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *