Min nye samboer

Categories Ikke kategorisert

Denne søndagen har jeg ikke gjort noe annet enn å sove, spise på McDonald’s, sove og sovet enda mer. Det er lenge siden jeg har hatt en så avslappende søndag som idag. Vanligvis blir jeg kjempe stresset om jeg ikke bruker dagen min til noe fornuftig, men idag var det helt greit. Eneste negative er at jeg våknet nettopp, så døgnrytmen min kan jeg vel si takk og farvel til. 

Nå skal jeg snart en liten tur til min nye samboer på filmkveld. Til dere som ikke har fått det med dere så skal jeg flytte til Oslo 5 april, og jeg skal bo sammen med Andrea ♥ Jeg tror Andrea er en av de få menneskene jeg kan bo sammen med da jeg er kjempe sær når det kommer til rot. Jeg takler ikke at det er rotete i leiligheten, så det å bo med mennesker som ikke klarer å rydde opp etter seg selv går faktisk ikke. Det skal sies at jeg er ekstrem og lider av støv på hjernen, og jeg tror Andrea er en av de få menneskene jeg har møtt som er nesten like ryddig som meg, haha. At hun er ryddig er selvfølgelig ikke grunnen til at jeg vil flytte sammen med henne, haha. Det er ingen hemmelighet at jeg og Andrea har blitt utrolig gode venner, samtidig som vi har mange felles interesser. Jeg gleder meg veldig til å bo med en av mine nærmeste venninner ♥

6 kommentarer

6 thoughts on “Min nye samboer

  1. Å være ryddig er en veldig fin egenskap man kan ha. Jeg hadde vært glad om de jeg har rundt meg hadde vært like flink til å ha det ryddig . He he man blir glad når man ser at det er rent å ryddig . Har du skaffet deg jobb i Oslo ? Hva vil du jobbe med ?

  2. Haha, godt å vite at det er flere som trenger “spesielle” samboere! Måtte flytte fra en venninne da hun var for rotete, og jeg endte opp som en vaskehjelp, hahaha!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *