GULLSNUTTEN 2017

Categories Festligheter

Herregud for en bra kveld det var i går. Det var utrolig morsomt å være på Gullsnutten å få møte så mange flinke Youtubere. Det var et par stykker jeg ble skikkelig starstruck av å møte, så det var moro. Etter Gullsnutten dro vi videre på Nox, as always. Vi hadde egentlig tenkt oss på Taket, men der kom vi ikke inn da vi ikke var gamle nok. Veldig flaut da vi hadde billett og stilte oss i billettkøen, hehe ups. 

Nå skal jeg prøve å komme meg på trening før jeg skal møte Andrea. Det er en stund siden jeg har vært sammen med Andrea nå, noe som føles veldig rart. Vi har vært sammen nesten hver dag siden vi kom hjem fra Mexico, så vi har kanskje bare godt av en liten pause. Vi skal jo faktisk flytte sammen om 3 dager!! Herregud så fort tiden har gått. Nå er det ikke lenge til jeg kan vise dere leiligheten vår ♥ JEG GLEDER MEG.

5 kommentarer

5 thoughts on “GULLSNUTTEN 2017

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *