Uken som gikk

Categories Ikke kategorisert

UKENS HØYDEPUNKT
Ukens høydepunkt må vel være Gullsnutten. Jeg hadde det utrolig gøy i går sammen med verdens beste gjeng. Det var morsomt å gjøre noe nytt også, selv om vi til slutt endte opp på Nox haha. 

UKENS OPPTUR
Ukens opptur er helt klart at gjengen har vært så mye samlet denne uken. Jeg kjenner virkelig hvor mye jeg har savnet å være rundt alle sammen, så det er utrolig hyggelig når vi først finner på ting sammen og alle er i Oslo. 

UKENS NEDTUR
Jeg tror ikke jeg kommer på noen nedturer denne uken. Det eneste som er litt kjipt er at jeg må flytte ut av leiligheten i Tønsberg denne uken, og jeg begynner å få litt dårlig tid. Jeg er sånn type person som ligger på sofaen når jeg får alt for mye å gjøre. Det er min måte å håndtere stress på, haha. 

UKENS CRAVINGS
Helt klart godteri.. Jeg har aldri i mitt liv hatt så dårlige rutiner når det kommer til kosthold som jeg har hatt de siste ukene, ikkjee bra. 

UKENS PERSON
Helt klart mine to bestevenninner Julie og Stine. Det er utrolig mye som skjer i livet mitt for tiden, og da er det utrolig godt å ha de to som jeg alltid kan ringe til ♥ 

UKENS SANG
Jeg har fått utrolig dilla på Cezinando – Håper du har plass ♥ Jeg er egentlig ikke spesielt fan av norske sanger, men denne var utrolig bra. Jeg har har hørt på den om og om igjen de siste dagene, haha. Jeg går vel lei snart regner jeg med. 

1 kommentar

1 thought on “Uken som gikk

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *