Jeg er veldig spent

Categories Ikke kategorisert


Body – Zara / Bukse – Carlings

Jeg skal ærlig innrømme at jeg var veldig spent på hvordan festen på KJ10 kom til å være, og jeg kan ikke si annet enn at jeg er positiv overrasket. Jeg hadde aldri trodd at så mange mennesker skulle møte opp, så det var veldig moro. Jeg har sagt det før men jeg må nesten si det igjen, herregud så mange hyggelige mennesker jeg møter når jeg er ute på byen ♥ Det er så koselig med alle dere som kommer bort for å snakke å ta bilder, det setter jeg virkelig pris på. Dere er gull verdt ♥

Nå ligger jeg egentlig bare å venter på at Andrea skal komme med flyttelasset sitt. Om noen timer er vi roomies, det er så utrolig rart å tenke på. Jeg har ikke bodd sammen med ei venninne på mange år, så jeg er veldig spent på hvordan dette kommer til å gå haha. Jeg er helt sikker på at jeg og Andrea passer perfekt til å bo sammen, så jeg tror dette kommer til å bli veldig bra. Kevin kommer også i dag, han skal sove hos oss hele helgen. Kanskje jeg og Kevin skal ha livestream der vi kan svare på spørsmål dere lurer på. Hva tenker dere? 🙂

12 kommentarer

12 thoughts on “Jeg er veldig spent

  1. Så fin 😍
    Kan e still et spørsmål? Full forståelse om du ikkje vil svar på det 🙂 e du fremdeles politisk aktiv etter det som skjedde på Utøya?

  2. Utrolig nydelig selv om jeg ikke liker spillestilen din på PH men du er ei fin hente for det 😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *