Vi er ikke partnere mer

Categories Paradise Hotel

#annonselenke 

Da har jeg endelig ankommet Trondheim, og her skal jeg være frem til vi drar til Åre på torsdag. Min kjære bestevenninne Julie hentet meg på flyplassen i dag, så snill som hun er. Så dro jeg rett på vippetime for å få fikset vippene mine, noe jeg virkelig trengte. Jeg er så fornøyd med beautystop her i Trondheim, så jeg drar alltid hit for å fikse vippene mine. Så ja, jeg reiser faktisk til Trondheim for å sette på vippextensions, haha. 

I morgen starter en ny uke på Paradise og jeg er utrolig spent. Det er veldig mye man glemmer som man selv har sagt og gjort, derfor er det nesten litt skummelt for hver episode som sendes på TV. Det er jo bare noen dager siden jeg sa skyte sin egen grav og at vi hadde ydmykende gutter i vår allianse, haha! Denne uken kommer til å være annerledes, for nå er jeg ikke partner med Kevin mer. Jeg og Kevin var virkelig dream team der inne, så jeg husker selv at jeg synes det var ganske kjipt å bli splittet fra han. Jeg gikk fra noe som var 100% trygt til å plutselig være partneren til en i den motsatte alliansen, og det var skummelt. Det skal likevel sies at om jeg skulle stå med noen andre enn Kevin så måtte det ha vært Morten. Så jeg var absolutt fornøyd med min nye partner, men det er vel ingen hemmelighet at det var Kevin jeg helst ville stå med. 

Som jeg har nevnt tidligere så kommer ikke vennskapet oss deltakerne i mellom godt nok frem på TV, så jeg og Morten hadde mye bedre kontakt enn hva dere ser. Så til dere som lurer på om det var kleint å dele rom med Morten, nei det var det absolutt ikke. Jeg kan love dere at dette kommer til å være en uke med masse spenning og mye som skjer, så dere har mye å glede dere til. Nå skal jeg og Julie ut å spise før vi skal en liten tur på Barmuda, vi snakkes ♥

3 kommentarer

3 thoughts on “Vi er ikke partnere mer

  1. Du virker å være så belest og fordomsfri. Virkelig beundringsverdig! Det er en kjent sak at mennesker har gode og onde sider med seg selv, da livet former en person. Jeg tror man er født god, eller i det minste nøytral. Derfor er ofte gamle mennesker de mest bitre, i og med at de har levd et langt liv. Noen er mer gode enn onde, andre mer onde enn gode. Har man opplevd mye motgang, så oppfører man seg gjerne deretter. Derfor skal man alltid være snill mot mennesker man ser på som mindre snille, fordi det er disse som trenger det mest. De har mest sannsynligvis mangel på noe. Hevn er uansett – etter min mening – noe av det verste en person kan gjøre. Nøkkelen er å ikke hate noe eller noen. Hat er et meget sterkt ord som mange misbruker, og det fremmer bare onde sider (noe man må unngå). En annen ting er at man må huske at det alltid finnes to (eller tre, eller ti) sider av en sak, og at man må være kritisk til alt man hører. Det virker som om du har skjønt dette- og at du generelt bare er veldig forståelsesfull som person. At du ser ting fra forskjellige synsvinkler, og at du er rettferdig. Du har definitivt mest godhet i deg. Framhev det så mye som overhodet mulig 🙂 (Heier på deg på PH, forresten). Klem!!

  2. :: Dette var en utrolig hyggelig kommentar, jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Du skal vite at det betyr utrolig mye, og jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å skrive til meg 🙂 Tusen takk ??

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *