Bare tre dager igjen

Categories Ikke kategorisert

Nå er det bare tre dager til jentegjengen skal på vår årlige påsketur til Åre. Jeg anbefaler virkelig alle å droppe Trysil og Hemsedal, for jeg tror jeg kan si med sikkerhet at Åre er såå mye bedre. Billig godteri, alkohol og svensker, det er virkelig vinn vinn. Jeg har gledet meg i nesten et år til denne turen, så det føles utrolig bra at vi reiser om 3 dager. Vi bestilte faktisk hytten rett før jeg reiste til Mexico. Ingen av jentene forsto hvorfor jeg stresset sånn med å bestille, nå vet dere det da 😉 haha

Nå skal jeg prøve å komme meg en tur på trening før jeg og Julie skal til en venninne for å spise verdens beste pizza. Jeg skal legge ut oppskriften på bloggen, dere kommer til å elske den. Det er kylling istedenfor kjøttdeig, og Crème fraîche istedenfor tomatsaus. Love it ♥

2 kommentarer

2 thoughts on “Bare tre dager igjen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *