Påskeuke med spenning og litt drama

Categories Paradise Hotel

Nå er det bare 2 epsioder igjen av påskeuken, og det har allerede skjedd veldig mye. Kveldens episode er ikke noe annerledes, og jeg kan love dere mye spenning og litt drama i kveld også. Personlig ble jeg litt flau over meg selv som prøvde å være fredsmegler i dagens episode. Selv om man ikke mener noe vondt med det, er det vel enkelte situasjoner man burde holde seg unna haha. Jeg hadde helt ærlig glemt det som skjer i kveld, så det var vel egentlig ikke noe big deal.

Jeg får skikkelig påskestemning av å se episodene, og jeg husker selv hvor godt dert var å få en liten smakebit av Norge etter noen uker i Mexico. Nå er det bare en dag til jeg og jentene reiser på påsketur til Åre, herregud som jeg gleder meg. Det skal bli utrolig moro å ta med dere på denne turen også, kanskje noen av leserne mine dropper Trysil/Hemsedal og heller drar til Åre neste år? Det anbefales virkelig, for Åre er såå mye bedre

4 kommentarer

4 thoughts on “Påskeuke med spenning og litt drama

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *