UKAS SPØRSMÅL

Categories Paradise Hotel

Hva gjorde dere den uken dere var i Mexico før innspillingsstart? I den første episoden går dere rundt og hilser, og da framstår det som om ingen kjenner hverandre fra før…Når møttes dere -egentlig- for første gang?
Vi spilte blant annet inn introen vår, også gjorde vi noe med web, altså Halvor. Det var mye forarbeid før vi sjekket inn på hotellet, men det var bare gøy! Jentene var sammen den uken før vi sjekket inn, men guttene møtte vi ikke før vi var inne på hotellet. De fem første guttene møtte heller ikke de andre fem som sjekket inn litt senere, så når vi hilser på hverandre er det første gang vi møtes 🙂

Liker bloggen din veldig godt, men har en del spørsmål angående PH. i episodene virker det veldig som om at dere jenter er ganske harde mot Grunde, og lurer på om det bare virker sånn eller at dere faktisk ikke hadde så god kjemi med han?? for eksempel i de første episodene og da han ble stemplet for å være morderen, virket det som om dere bare ville ha han ut… og at dere på en måte forhåndsdømte han.
Tusen takk for det, det er veldig hyggelig å høre 🙂 Det dere må huske er at det er mye klipping bak hver episode, samtidig som det er utrolig mye som ikke blir tatt med. Jeg synes det har blitt fremstilt som at Grunde er ganske alene inne på hotellet, noe han absolutt ikke var. Vi er en veldig fin gjeng i år, og alle tok godt vare på hverandre. Grunnen til at Grunde ble utpekt som morder var rett og slett for at vi reagerte på reaksjonen hans, og for at han hadde motiv for å sende ut Aleks som vi forklarer på TV. At han ble utpekt som morderen var ikke for at vi ville ha han ut, men for at vi måtte peke ut en morder. Så det hadde ingenting med Grunde som person å gjøre, det hadde rett og slett bare med at vi trodde det var han.

Har du kjæreste?
Veldig mange som spør om akkurat dette, haha. Jeg skjønner veldig godt at dere er nysgjerrige, men svaret er nei 🙂

Hvor mange episoder er det av årets Paradise?
Jeg tror det er 46 episoder, er ikke helt sikker altså 🙂

Ser det er en del Kevin, er dere mer enn venner?
Jeg og Kevin er kun venner, og det kommer nok alltid til å være sånn. Kevin er helt klart en av mine nærmeste, og jeg er evig takknemlig for at jeg møtte en så herlig gutt. Jeg ser på Kevin som min bestevenn, ikke noe mer enn det. 

Er det ikke sånn at man etter en stund inne på hotellet føler seg fanget og innestengt? Ingen som har prøvd å komme seg ut?
Jeg personlig følte meg aldri fanget eller innestengt på hotellet. Vi har utrolig god plass, og vi kan alltid gå for oss selv om vi trenger litt tid alene. Føler vi for å komme oss litt ut av hotellet ordner crewet som jobber sammen med oss det. Vi har et veldig bra støtteapparat rundt oss som hjelper oss med alt vi trenger 🙂

Hvor er toppen/body ifra?
Den er fra H&M 🙂

11 kommentarer

11 thoughts on “UKAS SPØRSMÅL

  1. Elsker virkelig bloggen din Sofie! Syns du skal stå på og oppdatere litt oftere. Vil også si at du passer mer brunt hår! Du ser nydelig ut both ways tho..
    Syns det er litt sleipt av deg å ikke svare på noen spørsmål om forholdet ditt med morten og om det er noe på gang der.. vi har ventet for lenge syns jeg!
    Ellerst må jeg si at du har et skikkelig unikt utseende og personlighet av gold! Heier på deg 💃🏽

  2. fine svar du hadde! setter pris på at du tar deg tid til å svare på spørsmålene våre 🙂

  3. Liker veldig godt at du svarer på spørsmålene!
    synes du/dere det var trist da Grunde måtte sjekke ut, selv om han ikke var morderen? lurte bare siden ingen av dere virket trist da han måtte forlate hotellet.
    jeg personlig gråt da jeg så det, og syntes det var ganske trist at han ble satt inn i den posisjonen. I tillegg lagde han veldig god stemning, og virket veldig snill

  4. Cassandra: Det er veldig hyggelig å høre, det gjør meg utrolig glad<3 jeg prøver å oppdatere så ofte jeg bare kan, men mer enn tre innlegg om dagen har jeg nok ikke kapasitet til dessverre 🙁
    Jeg har svart på kommentarer med meg og Morten der jeg forklarer at vi er gode venner 🙂 Jeg skjønner dere er nysgjerrige, men det er ikke alt man velger å dele med alle.

    Tusen takk for det, det betyr utrolig mye?

  5. Sara: Alle vi sa hade til Grunde da han dro, og det ble ikke tatt med i episoden. Det var mange som var lei seg for at Grunde dro, noe som heller ikke ble tatt med. Grunde var godt likt i gruppen 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *