Knust skjerm og forsvunnet kredittkort

Categories Ikke kategorisert

Jeg tror seriøst jeg må kjøpe meg en gammel Nokia, for dette er 6-7 gang jeg knuser skjermen på Iphonen min. Jeg har nesten hatt telefonen i et år uten å knuse skjermen, noe som er nye rekord for min del. Det er også utrolig typisk at jeg er i Sverige når jeg først klarer å knuse den, for nå får jeg ikke sendt den til reparasjon før jeg kommer til Oslo. Ikke nok med at jeg har knust mobilen har jeg også klart å miste kredittkortet mitt, og her i Sverige trenger du ikke kode for å kjøpe noe, du bare drar kortet. Jeg fikk heldigvis sperret det, og den heldige som fant kortet mitt hadde ikke brukt mer enn 440kr. Så jeg vil si at det var en snill tyv, tusen takk ♥

4 kommentarer

4 thoughts on “Knust skjerm og forsvunnet kredittkort

  1. Bare lurte om noen av dere egentlig er god venn med henriette? Hun er jo nesten aldri med på noen av bildene dere legger ut.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *