#UBESLUTTSOM

Categories Ikke kategorisert

Jeg vet ikke om dere har sett den videoen som ble lagt ut før innsjekk av oss deltakerne der vi måtte svare på spørsmål? For dere som ikke har sett det ble jeg bedt om å finne en hashtag som beskrev meg selv, og da sa jeg #ubesluttsom. Jeg tror faktisk ikke det er en hashtag som beskriver meg bedre, for det er virkelig så sant. Jeg skulle egentlig ha reist til Oslo i dag, men jeg befinner meg fortsatt i Trondheim. Jeg har egentlig alt for mye å gjøre i Oslo til å være her, men Celine skal til dyrelegen i morgen for å trekke tenner. Derfor fant jeg ut at jeg ønsket å være her under operasjonen. Jeg skal prøve å komme meg til Oslo i løpet av de neste dagene, men jeg ombestemmer meg vel et par ganger før jeg får satt meg på flyet, haha. 

Nå har jeg akkurat kommet inn døren etter å ha vært på Solsiden sammen med Julie. Jeg får alltid litt Oslo følelse av å være på Solsiden, for det er virkelig wannabe Aker brygge, men det er bare hyggelig. Vi bestemte oss for å spise på San Sebastian da de har verdens beste Cæsarsalat, men skuffelsen ble stor da de kun serverer den frem til klokken 15.00. Jeg har egentlig aldri skjønt meg på lunsjmenyer, for hvorfor skal de slutte å servere noen retter etter et bestemt klokkeslett? Det er helt sikkert en grunn for det, men det var bare sykt irriterende i dag, haha. Nå må jeg nesten forte meg, for jeg og Julie skal på besøk. Vi snakkes ♥

5 kommentarer

5 thoughts on “#UBESLUTTSOM

  1. Da er vi to!!
    Heier på deg, og elsker bloggen din! Er det noe i gang mellom eg og Morten?? Kan du lage et innlegg om det?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *