Jeg hadde gledet meg så mye

Categories Reise

Om 3 dager skulle egentlig jeg og Julie reise til Los Angeles på ubestemt tid. Vi bestilte billetten noen uker før jeg dro til Mexico, da vi skulle dra til LA å nyte livet etter at jeg kom hjem fra Mexico. Jeg hadde ingen anelse om hvordan livet mitt kom til å være etter PH, så jeg tenkte ikke på at jeg mest sannsynlig kom til å ha masse jeg måtte gjøre hjemme her i Norge. Jeg måtte til slutt avlyse turen til LA da jeg forsto at jeg ikke hadde tid akkurat nå. Det satt langt inne å sende Julie melding, for jeg hadde gledet meg som et lite barn. LA er virkelig det beste stedet jeg noen sinne har vært, og jeg unner alle å oppleve LA. Jeg er helt sikker på at jeg kommer til å bo i Los Angeles en gang i løpet av livet mitt, for jeg har aldri følt meg så hjemme et sted før. Nå skal jeg bare grue meg til jeg får melding fra Norwegian der jeg kan sjekke inn på flyet, haha 🙁 Det kommer heldigvis flere muligheter, og jeg skal sette meg på første flyet til LA med engang jeg har mulighet ♥

3 kommentarer

3 thoughts on “Jeg hadde gledet meg så mye

  1. Det kommer nok nye muligheter!:)
    Forresten, får dere beholde kostymer på paradise som dere får utdelt, eller tar produksjonen det tilbake etter hver uke?

  2. Sånt skjer innimellom:)) sikker på at venninnen din skjønner:)) spørsmål: hvor lenge var du i Mexico totalt? Og når/hvis man ryker, må man dra hjem med en gang da? Elsker deg!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *