Jeg og Petter kranglet hver dag

Categories Paradise Hotel

Jeg tror jeg og Petter skal være evig takknemlig for at sannheten om forholdet til meg og Petter er klippet vekk. Jeg tuller ikke når jeg sier dette, men jeg og Petter kranglet så og si hver eneste dag inne på hotellet. Ikke for at vi ikke likte hverandre, men vi bare irriterte hverandre så utrolig mye. Petter er virkelig broren jeg aldri fikk, haha! Jeg og Petter har bestemt oss for at vi skal lage en video i morgen der vi forteller dere hvordan forholdet vårt egentlig var/er, hva vi kranglet om, hvor mye vi kranglet osv. Dere har noe å glede dere til, for dette tror jeg kan bli veldig morsomt. 

 

11 kommentarer

11 thoughts on “Jeg og Petter kranglet hver dag

  1. syns det er helt latterlig hvordan du oppfører deg! morten og martine er samme- drit å heng så mye med han. få deg en egen kjæreste!! ligg unna andres!

  2. martine <3 morten martine <3 morten<3 martine<3morten martine<3morten martine<3morten martine<3morten martine<3morten<3

  3. syns det er vittig hvordan det alltid kommer ut forhånds skrevne innlegg fra din side hver gang du er vet selv at en episode får deg til å se frekk ut..

  4. Anonym: forhåndsskrevet ? Episoden blir lagt ut kl 15.00 på Viaplay, og dette innlegget er publisert mange timer etter det. Jeg og Petter har snakket lenge om å lage en sånn video, for historien bak er veldig morsom 🙂 og det passer veldig bra i og med at kranglingen vår ikke har blitt tatt med før nå. Vet selv at jeg var frekk på episoden idag, det har jeg ingen problemer med å stå for 🙂

  5. Paradise hotel har så dårlig smak i mannfolk☹️
    Skjønne ikke at dere gidde å gjøre noe med dei guttene
    Finne sikkert finere mannfolk på fylla liksom😬

  6. Kan du lage en video med Kevin og en med Morten også siden det er de du har hatt som partner der inne? Du sa jo når du ble partner med Morten at dere var gode venner, men at det ikke ble tatt med så hadde vært gøy med en video med dere hvor dere snakker om hvordan partnerskapene var og sånn <3

  7. Hei, har bare et lite tips. Du skriver mye jeg og han, men det er alltid han og jeg, eller hun og jeg. Ha en fin dag 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *