JEG TRODDE IKKE JEG KOM TIL Å LIKE DET

Categories Outfit


T-skjorte – Cubus / Bukse – Bik Bok /  Solbriller – Bik Bok /  Sko – Adidas

Jeg tror at de som kjenner meg vil få litt sjokk av outfiten min på disse bildene, for dette er absolutt ikke meg. Helt ærlig, så tror jeg at jeg aldri har hatt en hullete bukse. Jeg går heller aldri i oversized t-skjorte, og jeg har kanskje to t-skjorter i klesskapet mitt. Jeg har alltid følt at jeg ikke har helt utseendet eller personlighet til å kle meg sånn, for jeg føler det er litt mer tough girl style. Jeg er vel egentlig bare litt teit som har tenkt sånn, for du trenger virkelig ikke å ha en spesiell stil for å gå i hullete bukser og oversized overdeler. Jeg var først litt skeptisk da jeg prøvde dette, men så fikk jeg god hjelp av min kjære Martine. Etter at hun hadde stylet meg og hjulpet meg med hva som er kult og ikke, elsker denne outfiten. Jeg kommer helt klart til å kjøpe meg flere hullete bukser, for det var virkelig dødskult. I looove it ♥

3 kommentarer

3 thoughts on “JEG TRODDE IKKE JEG KOM TIL Å LIKE DET

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *