Ofret jeg Kevin ?

Categories Paradise Hotel

Jeg trodde virkelig jeg skulle få mer spørsmål om hva som har skjedd mellom meg og Kevin etter gårsdagens episode. Jeg synes mye av sannheten kom frem, så det kan godt være at de fleste forsto hvorfor ting ble som det ble. Jeg må bare starte med å si at jeg ikke ofret Kevin, det kunne jeg heller aldri gjort. Kevin, Andrea og Morten var mine aller nærmeste der inne på dette tidspunktet og oppholdet mitt hadde aldri blitt det samme uten dem. 

Grunnen til at Kevin stilte seg bak Teele var for å redde Petter og for at vi skulle ha ut Andre. Teele var usikker på hvem hun ville stå med, og som Andre sa selv så ville han ha større sjanse for å overleve om Morten tapte kunnskapstesten. Det er ikke vanskelig å se at Teele og Petter ikke hadde det beste partnerskapet der inne. Petter har vel ikke akkurat vært en trofast partner mot Teele, så jeg kan godt forstå at det hadde blitt et vanskelig valg mellom Andre og Petter. Jeg spurte derfor Teele hvem hun ønsket å stå med, og hun sa Kevin. Det kom ikke akkurat som et sjokk da alle jentene på hotellet utenom Lunde ønsket å stå med han, haha. Vi ble derfor enige om at Kevin skulle stille seg bak Teele.Hadde Teele sagt at hun ønsket å stå med Morten hadde det vært Morten som måtte gå bak Teele og ikke Kevin, så det var absolutt ikke sånn at Morten og jeg på død og liv måtte stå sammen. 

Kevin gjorde akkurat det samme i går som jeg gjorde for noen uker tilbake. Morten visste ikke hvem han kom til å velge mellom Andrea og Soph, og derfor måtte jeg stille meg bak han for å redde Andrea. Det er spill og vi er en allianse, og noen ganger må man ta noen sjanser for å redde hverandre. Ingenting mellom meg og Kevin hadde endret seg der inne, så jeg hadde absolutt ikke noe i mot å stå partner med han. Dere må huske at det er ikke alt som blir vist på TV-skjermen, for da ville det ikke vært noe spennende. Jeg og Kevin hadde en avtale om å komme tilbake til hverandre rett før finalen,og det er grunnen til at Kevin sier i starten av uken at Morten skulle få låne meg noen uker til. Det hadde heller ikke vært taktisk smart av meg og sende ut Kevin, for da ville jeg jo sendt ut en jeg kunne stå med 100%. Jeg hadde heller aldri klart å sende han ut, for han var og er virkelig min bestevenn. Dere har hele veien sett hvor godt forhold jeg og Kevin har, det er ikke noe som endrer seg over natten. 

 

9 kommentarer

9 thoughts on “Ofret jeg Kevin ?

  1. Digger deg og kevin og også Morten! Du og Morten har blitt en så uforventet god match! Håper dere blir kjærester;)))) dere passer veldig bra sammen! Hadde blitt et fint par i allefall<3 uansett hvem du står me i finalen kevin/Morten så håper jeg du vinner! Heiet på deg og kevin fra dag 1! Men Morten har jeg endret litt mening om etterhvert og nå heier jeg på at du skal vinne med enten kevin eller Morten på din side. Sånn taktisk i en finale ville du med Morten fått alle la familia stemmene og også mange fra det hvite hus sin stemme. Men kevin er jo også godt likt! Så du står sterkt med begge, du er soleklart min favoritt i allefall:-)))) heia du!!!!

  2. Tenkte ikke over dette en gang. Syns denne sesongen bare blir verre og verre. Liker de fleste som er der inne, men blir nok altfor kjedelig for meg dessverre.

  3. Hei, ville bare skrive en kommentar. Noe jeg synes er utrolig stort i seg selv fordi jeg vet at du leser den. Jeg er med deg i alt å bare elsker alt med deg så utrolig godt ❤️❤️❤️Vedder på at du og Morten vinner sammen fordi ingen slipper kula 😉Si til Andrea at hun og du er de søteste personene i verden ❤️Luv u Anine

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *