SÅ ROMANTISK

Categories Reise








Se så masse folk!!

Som jeg nevnte i går var vi å besøkte Trevi Fontenen for et par dager siden. Det var en utrolig kul opplevelse, da jeg har sett den så mange ganger på film. Hva er ikke mer romantisk enn denne fontenen ? Jeg har ikke telling på hvor mange klisse filmer som har spilt inn scener akkurat her, og det er vel kanskje det som gjør den så romantisk. Begge kastet mynt ( over høyre skulder) mens vi ønsket oss noe, skikkelig klisje. Det sies vel at du skal møte en Italiensk mann som du skal gifte deg med om du kaster mynt i fontenen, og at du skal møte han ved fontenen. Jeg møtte dessverre ingen Italiener da jeg kastet mynt, så bedre lykke neste gang. Vi skal forresten dra hit i kveld også, da jeg har fått anbefalt å se den på kveldstid. Det er vår siste dag i Roma, og den skal vi virkelig nyte. 

Til slutt, TUSEN TAKK til alle dere som har skrevet så fine tilbakemeldinger til meg det siste døgnet. Jeg har sett alle meldingene, og skal selvfølgelig svare dere alle med engang jeg har tid. Dere er virkelig best♥

25 kommentarer

25 thoughts on “SÅ ROMANTISK

  1. Hei, ser det er en rosa hettegenser som sirkulerer på hotellet som virker helt usannsynlig digg, vet du hvilket merke og evt hvilken genser det er?
    Lykke til videre i Roma 😉

  2. Det er opp til deg og Morten hva dere gjør, det har ikke vi andre noe med og du deler hva du vil. Men jeg må si at jeg lar meg begeistre over deg og Morten og et mulig kjæresteforhold. Synes det var så gøy da dere ble partnere inne på hotellet og den kjemien som vi etterhvert fikk se. Det var veldig søtt.
    Men igjen, det er opp til dere hva som skjer videre. Hyggelig å se bilder fra Roma. Ser ut til å hygge dere masse i hverandres selskap 😀

  3. Fine bilder. Ser ut som dere har det fint på tur! Fikk lyst å dra til Roma jeg også.
    Kan du fortelle hva det er med Morten som gjorde at du fallt for han? 🙂

  4. Kan du og Morten fikse en video, der dere svarer på alt og ingenting🙌🏼 ?Og spørsmålene kan dere selvfølgelig velge ut selv 😝

  5. Jeg skjønner ikke hvorfor paradise klippet bort såå mye av deres scener. Trodde aldri det var noe mellom dere to før andre på hotellet begynte å kommentere det. Er ganske urettferdig for meg som egn heiet på at dere to skulle utvikle romanse for hverandre. Håper dere holder sammen ganske lenge 👪😄

  6. Det er dere to jeg likte best inne på PH. Håper du sjekker inn igjen…lovt til å håpe på det.
    Når skjønte du at du begynte å bli interessert i Morten? Og når skjønte du at han fattet interesse for deg?
    <3

  7. Selvom du sikkert har sett filmen om lizzie mcguire i roma som kastet mynten og hun traff en italiensk mann der, så er det nok ikke det det betyr 😉 Det skal bringe lykke og betyr at man er sikret om å komme tilbake til Roma 🙂
    Men veldig fine bilder, er synd du røyk ut i går, satser på at du kommer deg inn igjen på hotellet på en eller annen måte, PH blir ikke det samme uten deg 😉

  8. Veronica: haha, jeg googlet det å da sto det at det var det som skjedde 🙂 men skal absolutt ikke nekte for at jeg har sett filmen, haha !
    Tusen takk, det er veldig hyggelig å høre <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *