HVORDAN JEG FÅR HVITE TENNER

Categories Sponset

// Annonse 

Jeg har alltid vært sjalu på de med skikkelig hvite tenner, det er jo så utrolig fint. Det er ingen hemmelighet at det koster mye penger å dra til tannlegen for å bleke tenne, og det å bruke så mye penger på tennene mine har vært uaktuelt. Jeg ble derfor veldig glad da jeg fikk henvendelse fra ProWhitening om jeg ønsket å teste ut tannblekningen deres. Jeg hadde faktisk samarbeid med ProWhitening før bloggen min ble kjent, så dette er produkter jeg har testet ut før. Jeg er veldig fornøyd med tannblekningen, og jeg skal nå fortelle dere hvorfor.

Grunnen til at jeg er så fornøyd med ProWhitening er for at det er svært enkel og behagelig å bruke. Jeg er sikkert ikke den eneste som har prøvd tannblekinger med helt forferdelig smak? Det slipper du heldigvis med denne tannblekningen da den har litt smak av mint, noe de fleste liker. Den er også svært skånsom for tenner og tannkjøtt, så den passer for alle og enhver. En pakke er en 2 ukers behandling som består av 14 strips hvor man skal bruke en stripspakke hver dag i 14 dager. Når du har oppnådd resultatet du ønsker kan du vedlikeholde ved å ta 2-3 behandlinger i uken. 

Det er utrolig enkelt å bruke ProWhitening, og jeg skal nå forklare dere hvordan. Det er viktig at tennene dine er tørre før du påfører stripsene, så det du starter med er rett og slett å tørke tenne dine med et håndkle for eksempel. Når tennene dine er tørre kan du påføre stripsene, den lengste stripsen skal på tennene oppe og den korte stripsen skal nede ( se bilde ovenfor). Så er det bare å vente i 30 minutter før du kan ta av stripsene. Jeg får alltid litt geele på tennene mine etter bruk, dette fjerner jeg lett med papir som jeg tørker over tennene mine med. Det følger med en bruksanvisning i pakken der det står nøye forklart hvordan du bruker tannblekingen. Om du skal være usikker kan du kontakte ProWhitening sin kundeservices eller spørre her på bloggen ♥


Jeg er utrolig fornøyd med ProWhitening, og dette er helt klart en tannblekning som er godt brukt hjemme hos meg. Jeg elsker at jeg så resultater så fort, og jeg skal fortsette å bleke tennene mine ofte sånn at jeg kanskje kan få smilet jeg har så lyst på. Hva er vel finere enn et pent smil med hvite tenner? Om du også ønsker hvite tenner har ProWhitening tilbud på deres 4 ukers behandling til kun 699, førpris 799. Ved å bestille en 4 ukers behandling har du en pakke til den anbefalte 2 ukers behandlingen, så har du da en ekstra pakke du kan bruke til å vedlikeholde. I tillegg får du 50 kr ekstra i rabatt ved å bruke rabattkoden SOFIE50. Dette gjelder kun til og med 17. mai så her er det viktig å være tidlig ute om du ønsker et bra tilbud. Link til tilbudet HER.

9 kommentarer

9 thoughts on “HVORDAN JEG FÅR HVITE TENNER

  1. spm til spørsmålsrunde:
    er de vennene du dro på påsketur sammen med i påska fra da du gikk på tiller vgs?
    syns du ikke morten er irr og cocky?
    hvorfor farger du ikke håret ditt i en ren farge? (du hadde kledd brunt)
    var du intr i morten allerede fra starten av, men Rebecka sjarmerte han først?

  2. Du er heldig som har morten😻😻 si til han at mange ikke får kommentert på den nye bloggen 👀 Skulle ønske kommentarfeltet hadde samme opplegg som her 😭

  3. Hva feiler det deg som sier at Sofie er en heks og at hun skal dø?? Skjønner ikke hvordan du kan be noen gå å dø! Bli voksen og slutt å slenge drit anonymt! Har du ikke lært at vist du ikke har noe fint å si, så ikke si noe?

  4. Hhahah loooool, at du skrive at ho skal gå å dø vise berre kor sjuuuukt sjalu du e på ho, og kor usikker du e på deg sjølv..:(( trist..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *