DET SOM IRRITERER MEG

Categories Om meg

Jeg regner med at jeg ikke er alene om å ha sider med meg selv som irriterer meg unormalt mye. Alle mennesker har gode og dårlige sider, og det er selvfølgelig helt umulig å være helt perfekt. Jeg ønsker heller ikke å være perfekt, jeg skulle bare ønske at noen av mine dårlige sider kunne forsvinne. Jeg føler nesten det er litt feil å si, for det er jo ikke bare de gode sidene som gjør meg til den jeg er, det er en blanding av gode og dårlige. Jeg har utrolig mange fine mennesker i livet mitt, så noe rett må jeg ha gjort. Jeg vet jo selv at når alt kommer til alt så er jeg en godt menneske, uavhengig av mine dårlige sider. Jeg tenkte uansett det kunne være morsomt å fortelle dere om de sidene med meg selv som jeg irriterer meg over, so here you go. 

Jeg er sta
Jeg vil virkelig påstå at jeg er unormalt sta, for jeg gir meg virkelig ikke. Jeg diskuterer selv om jeg vet at jeg har tatt feil, kun for at jeg er for sta til å innrømme at noen andre har rett. Jeg elsker å ha rett så jeg er derfor helt grusom å diskutere med. Jeg har heldigvis innsett selv hvor forferdelig sta jeg er, så jeg prøver å jobbe med det. Jeg har kommet så langt at jeg kan innrømme 8/10 ganger at jeg tar feil, progress hehe

Jeg skal alltid ha rett
Som jeg nevnte rett over her så skal jeg alltid ha rett. Det er ikke noe jeg liker mer enn å ha rett, iallfall om mennesket jeg diskuterer med er like sta som meg, haha. Jeg tror innerst inne vi alle liker å ha rett, jeg er kanskje bare litt… ekstrem? 

Jeg knytter meg raskt
Det tar ikke lang tid før jeg blir veldig glad i mennesker jeg akkurat har møtt. Dette gjør at jeg åpner meg veldig fort, noe som gjør meg litt sårbar kanskje? Jeg liker å tro det beste om alle, så jeg stoler kanskje litt for fort på mennesker. 

Jeg overtenker ALT
Dette er vel det jeg irriterer meg mest over. Jeg er alt for god til å overtenke, noe som gjør mange situasjoner veldig mye verre enn hva det egentlig er. Jeg kan tenke meg til at noen er sur uten at det er det, og da skal jeg finne ut hvorfor denne personen er sur. Er jeg selv syk eller noen rundt meg tror jeg med engang at det er kjempe alvorlig. Jeg bekymrer meg alt for mye, utrolig slitsomt. 

Jeg er ubesluttsom
Som jeg sa på den ” bli kjent med meg” videoen TV3 la ut, så er jeg veldig ubesluttsom. Jeg har veldig vanskeligheter for å bestemme meg for noe, og det ender alltid opp med at andre må ta valgene for meg. Veldig merkelig når jeg har en så sterk personlighet som det jeg har, de to tingene passer kanskje helt sammen. 

16 kommentarer

16 thoughts on “DET SOM IRRITERER MEG

  1. du kan ikke stå midt i veien.
    Er viktig å holde seg på fortauet:)
    ellers syns jeg du er ei flott jente:)

  2. Hei,
    Jeg liker både deg og bloggen din godt, men har litt konstruktiv kritikk til deg. Synes ofte du har et litt lite varierende språk. I første avsnitt begynner du 6/7 setninger med “Jeg”, noe som blir litt repetativt. Forstår at du kanskje ikke tenker så mye over språk på en blogg, det er jo tross alt ikke en skoleinnlevering, men tenkte bare å nevne det. Hadde personlig likt innleggene dine enda bedre da!

  3. Jeg har lagt merke til at Andrea får ekstremt mye hat overalt på nettet. Hun må være den mest mislikte PH-deltakeren gjennom historien. Hvordan tar hun det? Går kritikken inn på henne, og hva gjør du for å gjøre det bedre for henne?S

  4. Ikke for å være ekkel fordi du er veldig pen men du burde ta etterveksten din, kanskje det skal være svart med vilje i hodebunnen men tror du hadde kledd det helt blondt bedre!

  5. Kjenner meg selv igjen i alle punktene over her, godt å ikke være alene om dem hverfall. Googler sikkert symptomer på ting hver dag, om det er noe noen andre har snakket om eller om det er jeg selv som har noen. Utrolig irriterende og tar så mye energi å hele tiden skulle gå rundt å bekymre seg over ting, når det i de aller fleste tilfeller går bra..

  6. EN godt menneske <3 jeg liker den menneskennn du er as, haha
    Nei, men seriøst, du er herlig! PH er sinnsykt annerledes uten deg.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *