BARCELONA BY NIGHT

Categories Reise








Som jeg nevnte i innlegget i går så bestemte Julie og jeg oss for å nyte kvelden uten fest og moro. Da det var Taxi streik her i Barcelona endte vi opp med å bare gå rundt i gatene, noe som var utrolig hyggelig. Det er absolutt veldig mye fint å se her, spesielt på kveldstid. Da vi har hatt utrolig mye å gjøre her de få dagene vi har vært her føler jeg ikke at jeg har fått sett så mye enda, noe jeg synes er veldig kjipt. Jeg skal tilbake hit en eller annen gang i fremtiden, og da skal jeg være lengre enn bare 4 dager. Man rekker dessverre ikke så mye på fire dager, men man må bare nyte den tiden man har 🙂

6 kommentarer

6 thoughts on “BARCELONA BY NIGHT

  1. Heii Sofie! Hvor har du kjøpt kjolen du hadde i gårsdagens episode av PH?
    Du er rå, digger deg!

  2. Tror du Morten og Rebecca har en liten greie for hverandre enda? Ser han liker litt bilder osv. Hun er jo en helt nydelig jente jeg regner med det ikke er så lett å bare “glemme”

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *