HAPPINESS

Categories Personlig

Jeg har så utrolig mange grunner til å smile for tiden. Så lykkelig som jeg føler meg nå tror jeg helt ærlig at jeg aldri har vært. Det føles endelig ut som at alle brikkene faller på plass, og at livet går min vei. Med tanke på all motstand jeg har hatt fra jeg var 14 år til nå, hadde jeg aldri trodd jeg skulle komme meg hit jeg er i dag. Jeg har et helt fantastisk liv, og jeg har så utrolig mange grunner til å være glad. Jeg har så mange fantastiske mennesker rundt meg. Jeg har mine bestevenninner og jeg har Morten. Jeg har mamma som alltid er der. Jeg har endelig fått drømmejobben min og leilighet i Oslo. Jeg har endelig lært meg å fokusere på det positive istedenfor det negative, og det føles utrolig bra.

Jeg er lykkelig. 

91 kommentarer

91 thoughts on “HAPPINESS

  1. Har du lest innlegge til martine angående hennes følelser etter paradise hotel? Og hvordan du oppførte deg mot henne i ettertid? Hvorfor gratulerte du ikke henne på snapchat men kun kevin? Hun er like mye verdig vinner som han.!

  2. Hvorfor snakker ikke du ut om hvordan Soph ble mobbet på hotellet? Eller var ikke du med på det?
    Hva med at produksjonen måtte stoppe dere for dere snakket så stygt om henne 🙁
    Spørr bare for noen av deltakerene lyger tydeligvis om hvor snille de var med hverandre ..
    Trodde det som kom med på TV var det værste men tydeligvis ikke..

  3. Du og Andrea mister mange lesere nå 😉
    Tenk at dere faktisk er så stygge å lager mobbe videoer på snap? Sykt lavt, og du prøver å være så uskyldig og søt?

  4. Så utrolig koselig og bra å se at du er lykkelig ☺ vel fortjent! Nyt følelsen og livet! Du virker som ei så god og snill jente. Dette fortjener du fult og helt😊

  5. Liker ikke mobbere :(: jeg var absolutt IKKE med på å mobbe Soph. Var heller ikke med i den samtalen der produksjonen måtte stoppe deltakerne 🙂 så slutt å beskyld før du vet fakta. Takk for meg !

  6. Det er hyggelig å høre at du er lykkelig. Håper det er noe du genuint føler, og ikke bare noe du skriver på bloggen. Er ikke lenge siden du sa du hadde det så kjipt, og virker som det har vært en tøff periode for deg etter paradise.
    Jeg synes heller ikke at dette med all mobbingen kommer ut i offentligheten er bra. Det kunne vært en privatsak mellom dem det handler om. Unødvendig å trekke inn alle andre på det. Jeg må samtidig si at jeg skjønner ikke helt hvorfor du skal skrive så ironisk/sarkastisk til alle som svar på kommentarer. Så ut på bildene Soph la ut at det faktisk var deg og Andrea. Hvis det ikke var det, så synes jeg dere hadde vunnet på å forklare det på en litt mer sympatisk måte heller enn å svare kommentarene så sarkastisk og “surt”. Er ikke alltid folk mener ting slemt. Tenk litt på det. Håper du får en fin dag og helg!:)

  7. Du og Andrea fortjener ikke så mye hat som dere har fått. Jeg synes absolutt at de som skriver hat kommentarene bør lese gjennom innleggene deres før dem begynner å skrive hat kommentarer til dere. Dere fortjener virkelig ikke dette og det jeg virkelig ikke skjønner er at noen av de som skriver hat kommentarer til dere gjør det offentlig som for eksempel på Instagram eller bloggen❤️
    Bare elsker bloggen din Sofie. Stå på videre❤️

  8. Hva er vitsen med å svare folk sarkastisk med store smilefjes…?
    Ser ikke helt vitsen. Må da være bedre å la vær og svare eller svare ordentlig?
    Hvorfor skulle dere i det hele tatt lage et innlegg om Soph der dere var stygge mot henne? Det er jo helt på trynet! Det kan faktisk ikke bortforklares en gang.. Jeg er veldig skuffet over dere..
    Jeg likte dere godt i starten, men nå kan jeg dessverre ikke si det samme..

  9. Det er så fortjent. Det å bygge opp det du har bygd opp både på innsiden og utsiden det krever et ekstremt mot og en stor styrke, jeg blir rørt av at du klarer deg så godt og holder deg så sterk. Fortsett å smile, det kler deg!

  10. Anonym: Det er jeg absolutt 🙂 ting går mye bedre nå enn hva det gjorde for litt siden.
    De som kommer med konstruktiv kritikk svarer jeg ordentlig. Orker bare ikke å bruke tid og energi på å svare mennesker som kaller meg mobber, narsissistisk, manipulerende osv.
    Håper du også får en fin dag 😀

  11. Alina: Jeg orker ikke å bruke tiden min på å svare stygge kommentarer ordentlig. Er det konstruktiv kritikk er det heeelt OK, men det er en stor forskjell.
    Som jeg sier, det finnes alltid to sider av en sak. Når dette skjedde beklage vi oss med engang, vi fikk ordnet opp og hun sov hos oss ETTER dette. Hadde vi vært så slemme hvorfor skulle hun da ville sove hos oss ?

  12. Du fortjener alt for å være Lykkelig Sofie!❤️
    Drit i alle som kommer med drittslenging,
    Det er noe du absolutt ikke fortjener!❤️
    Du er helt super og mitt Forbilde💕
    Stå på!
    Sofie 4 Life😂❤️😢

  13. blir nok siste gang jeg leser bloggen til deg og Andrea. Utrolig skuffet etter innlegget til Soph! burde vel egentlig sett det men

  14. Du kan Ikke si at innlegget til soph ikke handlet om deg hun hadde jo screenshot av den gruppa

  15. Så glad jeg ble av å lese at du er lykkelig. Det fortjener du så absolutt! Alle mennesker fortjener å være lykkelig, kan ikke forstå de menneskene som ikke unner andre lykke. Du og Morten er så fine sammen og jeg heier på dere i kjærligheten. Jeg elsker bloggen din og jeg leser den hver eneste dag. Jeg liker veldig godt hvor ekte du er.. Og at du er så sterk med tanke på alt du har opplevd. Aldri slutt å blogge Sofie, da blir jeg lei meg. Ha en nydelig dag i vakker nordnorsk natur. Klem❤️

  16. Anonym: Veldig godt spørsmål egentlig. Jeg vil si at det er forskjellig fra person til person hva som gjør deg lykkelig. Jeg vil tro at de fleste uansett kjenner følelsen når de er lykkelige 🙂

  17. Hei Sofie høyt der oppe i Nord.
    Så fint å høre du er lykkelig , alle fortjener det å være lykkelige.
    Tror nok turen til nord Norge gjør deg godt og byr på anledning å senke skuldrene noen hakk (da man er borte fra byen og stress) og kjenne på lykken og nyte livet i vakre nord.
    Håper inderlig alle disse hatera, gir seg m hatet de spytter ut og får kjenne selv på lykken❣️ For den som hater har det ikke godt m seg selv.
    God ferie og helg der oppe i Bodø til deg og Morten .
    Klem fra meg på Jessheim .

  18. Dette unner jeg deg virkelig Sofie! Og jeg både tror og håper at lykkefølelsen kommer til å vare lenge! Nyt tiden i Bodø, selv om det ikke akkurat er verdens navle så har den absolutt en sjarm over seg!

  19. Åå ble glad av dette innlegget! Du virker som en utrolig herlig person, Sofie – og jeg unner deg virkelig alt godt 🙂 Synes virkelig ikke du skal ta til deg disse usaklige frekke kommentarene, som er alt for raske til å dømme. Vil ikke påstå at Soph er noe bedre som kun godtar de stygge kommentarene om deg og Andrea (og ikke konstruktive kommentarer), og som også for en tid tilbake gjorde narr av Isabelle. Det er helt menneskelig å gjøre feil, og alle de som sprer hat bør kanskje se litt på seg selv før de dømmer andre. Hev deg over dem – og ha en fantastisk uke videre! 😀

  20. Kristina: Åååh, så god du er Kristina <3 det er HELT sant! Alle mennesker gjør feil, og vi beklage oss for den feilen vi hadde gjort. Det er synd at dette skal komme opp ETTER at vi har ordnet opp, og ETTER at hun sov hos oss. Hadde vi vært så grusomme som det hun vil frem til så hadde hun aldri spurt om å få bo hos oss. Gir absolutt ingen mening, men det får så være! Ha en fin uke du også <3

  21. Hahah du er så sterk! Er det mulig 😍✨ folk gjør alt for å knekke deg, og du tillater det ikke 💙💙👏🏻👏🏻 Det er på denne måten du kommer gjennom det. Ved å vise hvor lykkelig du er. Det smilet da æææææ ✨ Dette inspirerer meg 👏🏻👏🏻👏🏻

  22. Har ikke noe personlig i mot deg, men jeg bare lurer på hvorfor det er “gøy” eller “kult” å være en offentlig person når du egentlig bare blir hatet og får masse kritikk hele tiden? Gjør det ikke vondt? Jeg hadde aldri holdt ut med det i hvert fall og hadde nok heller trukket meg litt tilbake haha 🙂

  23. Anonym: Vanligvis får jeg ikke så mye hat. Det går veldig i perioder har jeg merket, haha. Jeg fokuserer på det positive istedenfor de negative kommentarene, og det hjelper masse! Det er så mange fine mennesker der ute, og det er de jeg velger å legge fokuset mitt på 🙂

  24. ikke bryr om de andre sier om deg
    jeg synes at du er fantastisk jente med veldig mye personlighet
    stå opp
    <3

  25. Kjenn deg ikkje personlig, men dæ jor veldig godt når e lest at du e lykkelig 🙂 alle fortjen å vær lykkelig, og etter alt du har vært gjennom så syns e dæ e så bra og godt at du endelig kjenn på den lykkefølelsen 🙂 e håpa at dokker får en fin liten ferie i Bodø, og får slappa av å bære nyt tida ilag 🙂 dæ e nokka mæ nordnorsk natur som jær folk avslappa merka e å dæ e så bra 🙂 dæ va jo litt synd da at dokker kom akkurat når god været hadde gjedd se, men får sats på at når dokker kjem tebake i juli at du virkelig får kjenn på nordnorsk sommer, før den e altså heilt fantastisk 🙂 ønska deg en strålende dag videre, du e et vakkert og herlig menneske 😊

  26. Kommentert før litt usakligt muligens.
    Alle fortjener og være lykkelige og alle sider har to saker.
    Håper bare for din del om alt dette er slik som flere av de andre deltakerne har fortalt at du/dere muligens kan bli mer obs på dette i framtiden, tror ikke du liker at de andre har opplevd det litt sånn hva vett jeg. Men igjen skjønner at ting kanskje ikke er så svart hvit som det er forklart nå også, men uansett ingen som har drept noen her så beklager om jeg har vert usaklig og alle fortjener å være lykkelige!

  27. Ikke at du ikke skal få lov å være lykkelig, eller skrive om det. Men er litt trist å se hvor tøft Andrea har det oppi dette mens du skriver om hvor lykkelig du er. Håper du er der for henne 100% nå! Det er hun som har fått mest dritt på dette her, du har jammen ikke fått kjenne på det i forhold til Andrea..

  28. Har vært mye drama rundt dere deltakerne nå i det siste. Selv om det som ble gjort ikke var greit, og på grensen til mobbing synes jeg folk burde ta seg sammen. Hat mot hat funker dårlig, og det at folk slenger så mye dritt om deg er utrolig lavmål.
    Derimot synes jeg at du kan spare deg selv for mye ved å la være å svare på slike kommentarer, det får deg til å virke som den personen de vil at du skal være. Det er barnslig og setter deg i et dårlig lys.
    Hev deg heller over det, for en som ikke klarer å få slengt dritt mot seg uten å synke ned til samme level er ikke sjarmerende. Og i hvert fall ikke et tegn på en rolig og snill person.
    No hate, bare et genuint tips.

  29. Noen mennesker liker man andre mennesker liker man ikke like godt. Noen ganger gjør og sier man dumme ting. Man er vel ikke en mobber selv om. Mennesker ass. Elsker at du er lykkelig. Deilig å lese glade innlegg 😍

  30. jeg tenker at det alltid er 2 sider av en sak, så tenker at Soph og Martine lunde kun har sagt sitt syn, er ikke så enig med de,men det spiller jo heller ingen rolle.
    Liker deg og Andrea like godt ennå.
    veldig glad for du er lykkelig <3

  31. det jeg lurer på er hvordan du klarer å se så fin ut på bilder hvor du smiler stort og med tenner, når jeg ser ut som en blanding av en hvalross og en kvalm katt når jeg gjør det samme på et bilde 🤔

  32. Huff, noen mennesker er så respektløse og slitsomme.. Hva får dere igjen for å snakke stygt om en person? Vær glad på andres vegne.
    Stå på videre, du er flink! 💜

  33. victoria: HAHA, nå lo jeg godt. Jeg tviler på at du ser ut som en hvalross og en kvalm katt når du smiler. Dette bildet ble tatt random når jeg lo, og jeg vil si at jeg var ganske heldig med det. Ser vanligvis ikke sånn ut når jeg smiler, hehe

  34. Rebecca: Alle som kommer med konstruktiv kritikk svarer jeg tilbake med respekt. Når folk prøver å såre meg med å fortelle meg hvor stygg jeg er og kommer med helt usaklige kommentarer velger jeg å gi et usaklig svar tilbake. Noen synes det er teit og andre ikke. Jeg kan forstå hva du mener, og skjønner at det ikke er hate 🙂

  35. Anonym: Det går fint 🙂 Det eneste innlegget som er rettet til meg er Soph sitt, så det at jeg har behandlet andre deltagere dårlig stemmer kanskje ikke. Det er uansett alltid to sider av en sak, og alle har vel gjort sitt. Det er bare ikke alt som kommer frem i lyset.

  36. Man må tenke positivt, ikke bekymre seg for morgendagen , fakta er at man kan bli syk, eller drept i trafikken, mye kan skje som man ikke kan kontrollere 😱

  37. Imponert at du gidder svare på alle di negative komentarene,men ser du takler det og da er du sterk😀stå på videre,var synd ikke du og Morten vant!!Du viste følelser og kun medlidenhet og omtanke for andre som jeg kunne se,og jeg så alle episoder.Du fortjener å være lykkelig!Morten laga bra tv,også var han jo sjefen i la familia!Han og karl axel er vel di som jeg nøt å følge av gutter di siste 2 sesongene.man må være litt kjynisk og kald til tider der,uten det får man ikke spillt.dere måtte begge mellom mange valg,og måten dere taklet det på var grunnen til at dere kom til finalen.Hadde det ikke vert deg og Morten som kom til finalen hadde det vært dårlig tv.martine lunde fortjente å vinne self,hu imponerte med skuespillet sitt mot slutten.Glem alle di negative komentarene,som jeg ser du gjør.og lykken kommer til å vare,opp til deg selv det😀hilsen paradise fan

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *