KLOKKEN 01.40

Categories Paradise Hotel



Det som kanskje fascinerer meg mest med denne plassen er lyset. Altså, hvordan er det mulig at det kan være bra lys til å ta bilder i klokken 01.40 ? Det er deilig å være her, for jeg trenger ikke å stresse. Jeg kan ta bilder når som helst, det er absolutt ingen tidsskjema jeg må følge. Det eneste som ikke er deilig er at døgnrytmen min ikke passer sammen med denne midnattsolen, noe som gjør at jeg legger meg alt for sent. Dere skjønner kanskje det når jeg innrømmer at vi er ute å tar bilder klokken 01.40 på natten, haha. Vi skulle egentlig vært å spist sammen med foreldrene til Morten klokken 12.00, men vi våknet 11.40.. hehe

Vi har bare 3 dager igjen i Bodø, og disse tre dagene skal jeg prøve å få døgnrytmen min tilbake igjen. Jeg føler meg ikke særlig bra når jeg velger å sove bort hele dagen, det stresser meg. Jeg vil få mest mulig ut av dagen, noe jeg absolutt ikke får nå. Jeg sover, sover, sover, spiser, trener, møter venner og blogger. Skjerpings!

16 kommentarer

16 thoughts on “KLOKKEN 01.40

  1. Fascinerende dette med at det er midnattssol om sommeren og nesten mørkt hele døgnet om vinteren. Må være litt av en omstilling for de som bor der, men det virker som de greier det aldeles strålende.

  2. Midnattdsolen er fantastisk, gjør opp for tiden i totalt mørke på vinteren;D
    Men du som har bodd i Tromsø, er ike du vant til midnattsol?

  3. Man tilpasser seg uansett hvor man er i norge eller verden.Trives hvor som helst,var i skjold i indre troms i millitæret,no problem.sliter mere i varmen siden jeg ikke har brun hud eller anlegg for å bli brun.Tyrkia var vanvittig varmt,men med aircondition på hotellet går ting bra 🙂 men auropa og USA har alt så er bare å velge..for meg blir det evrything can happen tuesday😎hilsen kjent person,noe jeg gjerne skulle vært foruten😜

  4. Æ bor i tromsø, hær e d mørketi å midnattsol men d gjør mæ ingenting, æ syns d e bra❤️ Bare å kjøpe lystætte gardina til soveromme, så mærke du ingenting💡

  5. Hvor kjøper du klæra dine? Du har alltid på deg så fine klær . Du ser så utrolig bra ut og jeg elsker hårfargen og håret ditt

  6. tusen takk!! har sett eller high wasted bukser som går langt opp sånn skikkelig lenge nå hahah, molly på gina rekker meg bare til navlen og det er sykt irriterende:// vet du evt hvordan de er i strl sånn i forhold til molly? utvides de fort osv?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *