JEG VIL…

Categories Ikke kategorisert

Flytte
Dere tenker sikkert at jeg er gal, på grunn av at jeg akkurat har flyttet til Oslo. Det er ikke sånn at jeg vil flytte akkurat nå, men jeg har likevel veldig lyst å flytte til USA. Jeg er helt bestemt på at jeg skal bo noen måneder i Los Angeles. Når det blir har jeg ingen anelse om. Alt rundt meg må først falle på plass 🙂

Hjelpe
Som jeg har nevnt før har jeg et stort ønske om å hjelpe dyr og barn i andre land. Når jeg har vært så heldig med min barndom og oppvekst, ønsker jeg å gi noe tilbake til de som ikke har vært like heldig. 

Få en omplasseringshund 
Jeg må først og fremst ha jeg min egen leilighet, og en mye roligere hverdag før jeg får meg en til hund. Jeg har likevel planlagt å få en ny hund med engang det passer seg. Jeg er veldig redd for at om jeg ikke skaffer meg en hund før Celine dør, så vil jeg aldri ha hund igjen. Da kommer jeg bare til å sammenligne, og ingen vil noen sinne være som Celine, det er jeg helt sikker på. Hvorfor akkurat en omplasseringshund er rett og slett for at de søte valpene som ligger ute på finn, alltid får seg en eier. Jeg vil heller hjelpe de bor på et Shelter, som ikke har et fast hjem. 

Reise
Denne kom nok heller ikke som et sjokk, hehe. Jeg har alltid lyst å reise. Akkurat nå vil jeg reise til Frankrike, eller Hawaii.

Møte familie
Det er så alt for lenge siden jeg har møtt familien min, jeg vil møte de NÅ. Spesielt mamma, jeg savner henne så mye. Heldigvis får jeg se henne om noen dager <3

Dra på Slottsfjell
Jeg går å teller dager til at Slottsfjell skal begynne. Det er heldigvis ikke så lenge igjen. Jeg gleder meg så mye til en skikkelig sommer i Tønsberg. Jeg håper jeg møter mange av dere, det hadde vært hyggelig!

SPARE
Denne skal jeg virkelig bli flinkere på, det er nødvendig! haha. Jeg er alt for flink til å bruke penger og nyte livet. Jeg vet med meg selv at jeg vil angre om jeg ikke velger å spare penger, for det er virkelig viktig å gjøre. 

13 kommentarer

13 thoughts on “JEG VIL…

  1. Hei !
    Skaff deg en gatehund fra Antalya´s gatehunder, sjekk de opp på facebook!
    De kan du alltids hjelpe på et eller annet vis
    donasjoner eller at du reiser ned å hjelper

  2. Anbefaler virkelig å reise til Nice i Frankrike! Det er skikkelig fint der, masse å se, man kan bade, bra shopping og nydelig mat!

  3. Hahaha synd at det siste punktet der kræsjer litt med noen av punktene over. Kjenner meg igjen ass! Skal alltid spare, meeeen så blir jeg rastløs i lille Norge og mååå bare reise…. opplevelser man lever av tross alt. 😀

  4. Angrer du så mye på at du farget håret ditt brunt, ditt lille rompehull?
    Er jo 87% bilder av det blonde slitte håret ditt med 50 cm ettervekst

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *