HVORDAN GIKK MØTET MED FORELDRENE MINE? – MORTEN

Categories Personlig

Da har jeg fått en del spørsmål om hvordan det var å møte foreldrene til Morten og hva de synes om meg, tenkte jeg å skrive et innlegg om det. Jeg spurte derfor om Morten ønsket å skrive et innlegg om hvordan han synes møtet gikk. Det er jo alltid litt skremmende å ta med kjæresten hjem til foreldrene, er det ikke? Jeg ville ikke tatt med meg selv til foreldrene mine så, hehe neida. Personlig synes jeg det gikk utrolig bra, men nå skal dere få høre Morten sin side av saken 😉

Forrige uke var vi hjemme i Bodø hos foreldrene mine. Dette var noe vi hadde planlagt en stund tilbake i tidMamma og Pappa ble kjempeglad da vi fortalte at vi skulle ta turen oppover til kalde nord. Jeg visste at Sofie kom til å bli godkjent, så jeg var ikke nervøs. Så innbilsk som Sofie er sa hun selv at hun visste de kom til å like henne, noe de absolutt ikke gjorde. Neida, jeg bare tuller. Foreldrene mine er veldig lett  snakke med, så Sofie hadde absolutt ingen grunn til bekymring. Som sagt, man blir fort kjent med mamma og pappa, men Sofie tok det virkelig til et nytt nivå. Det virket nesten som hun hadde kjent dem hele livet, for hun ble utrolig fort varm i trøya, haha. Jeg synes selvfølgelig det bare var bra.

Så hvordan gikk egentlig turen hjem til Bodø? Jeg kan si så mye som at de elsket henne, og det virker som de har fått seg en ny bestevenn. Jeg fikk til og med beskjed fra pappa om å ta godt vare på henne, da han ikke vil at det skal skjære seg mellom oss. I går ringte de Sofie på Facetime. Dette var kun for å vise henne solnedgangen i Bodø. Det var egentlig noe vi skulle gjøre mens vi var der, men på grunn av dårlig vær fikk vi aldri gjort det. Mamma og Pappa gikk derfor opp på fjellet for å filme solnedgangen slik at Sofie fikk sett det. Veldig søtt. Hun er godt likt med andre ord!

15 kommentarer

15 thoughts on “HVORDAN GIKK MØTET MED FORELDRENE MINE? – MORTEN

  1. Åå så hyggelig å høre! Første møte med ‘svigers’ er alltid skremmende så å høre at det gikk så bra er fantastisk!!

  2. Så herlig at alt gikk bra 🙂 dere er flotte sammen 🙂 og flott gjort av dine foreldre og gjøre det for sofie 🙂

  3. Alltid skremmende å møte svigers for første gang! Som regel går det kjempe bra, men tiden i forkant er rett og slett pyton 😉 godt å få det overstått 🙂

  4. Sett pris på svigers som dette!! Mine svigers og jeg kommer så lite overends med hverandre at det er til å le av. Jævlig trist. Så merk mine ord: Føl deg heldig🌸

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *