ET STED DU DRAR NÅR DU ER LEI DEG

Categories Ikke kategorisert


Den etterspurte kjolen ble dessverre kjøpt på Nelly for 2-3 år siden. 

Er det virkelig lørdag igjen? Er det bare jeg som synes dagene og ukene går utrolig fort? Denne sommeren kommer til å være over snart, det er så trist å tenke på. Her om dagen var det skikkelig sommer i Oslo, derfor bestemte Martine og jeg oss for å besøke Botanisk hage. Jeg hadde aldri hørt om dette, før foreldrene til Martine tipset henne. Et sted man virkelig må besøke, jeg lover dere. Det som har sjokkert meg mest med Oslo, er at det er så mange skjulte skatter. Jeg kan ikke tro at jeg ikke likte denne byen før. Jeg dømte før jeg visste noe som helst. 


Botanisk hage er et utrolig vakkert sted. Jeg vet hvor jeg skal dra neste gang jeg er lei meg, eller trenger en pause fra hverdagen. Det er lenge siden jeg har følt meg så rolig. Hit vil jeg på date en dag, hvor hyggelig hadde ikke det vært ? Jeg må virkelig bli flinkere til å gjøre ting som dette, da jeg er alt for dårlig. Jeg har egentlig en veldig kjedelig hverdag. Det går alt for mye i det samme, og jeg er alt for dårlig til å komme meg ut døren. Nå skal jeg faktisk ha meg på trening, så skal jeg henge med Andrea og Martine i kveld. Vi snakkes senere ♥

5 kommentarer

5 thoughts on “ET STED DU DRAR NÅR DU ER LEI DEG

  1. Hvor lang tid bruker du på innleggene egentlig? Jeg synes du skriver ganske bra, veldig fin flyt i tekstene 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *