15 TING DU IKKE VET OM MEG.

Categories Personlig

Jeg spiser ikke fisk. Absolutt ingenting. Tanken på hva det er gjør meg kvalm, og det smaker absolutt ikke noe godt.

Første gang jeg prøvde sushi spydde jeg. Jeg har derfor ikke prøvd det igjen 🙂

Jeg er født i væren. Passer perfekt da jeg er både sta og har en sterk personlighet.

Da jeg var liten hadde jeg en merkelig hobby, nemlig å putte perler i nesa. En gang puttet jeg så mange perler i nesa at mamma måtte ta et sugerør å suge de ut igjen, da de hadde kommet alt for langt inn. Jeg vil tro mamma var fornøyd i det hun måtte suge på et sugerør som var plassert langt inni nesa mi. Bare hyggelig 🙂

Da jeg var liten bestemte jeg meg for å rømme hjemmefra. Jeg dro derfor til naboen å satt meg i en gammel trailer og ventet til noen skulle hente meg. Når jeg oppdaget at ingen brydde seg dro jeg hjem igjen å latet som ingenting.

Jeg har hatt skikkelig kjærlighetssorg en  gang i løpet av livet mitt. Den varte i flere måneder.

Humøret mitt kan endre seg utrolig fort. Jeg kan gå fra å være kjempe glad til sint på noen sekunder.

Jeg har hatt en ponni, en hest, 8 hamstere, 4 katter og 2 hunder. 

Jeg har overdrevent støv på hjernen. Jeg bruker kanskje 1/3 av dagen på å rydde. Det verste jeg vet er rotete overflater. 

Det er bare et par år siden jeg slet ekstremt mye med selvbilde. Både utseendet og kropp.

Jeg har kun jobbet etter at jeg fullførte videregående.

Jeg har gått gjennom mange faser i ungdomstiden min. Det er noen perioder jeg mest sannsynlig ikke vil dele bilder fra, men jeg kan si så mye som løvemanke. Noe dere kan se bilder fra er den perioden jeg skulle ha minst mulig bryn. 1KM mellom hvert brynene er fint.


🙂

Samvittigheten min er noe for seg selv. Jeg får fort dårlig samvittighet, og kan gå å tenke på situasjoner jeg egentlig ikke trenger å ha dårlig samvittighet for. 

Jeg tar lett til tårene. Jeg gråter av å se andre gråte, urettferdighet, dyr som dreper dyr, ja alt. 

Jeg må alltid sjekke bak meg før jeg tar i headsettet, ellers tror jeg alltid noen følger etter meg. Min største frykt er at noen skal overfalle meg uten at jeg hører det først, hehe. 

31 kommentarer

31 thoughts on “15 TING DU IKKE VET OM MEG.

  1. Støvsuging er skummelt. Hører bare støy fra maskinen. Plutselig står noen bak deg. Alltid like gøy 😀

  2. Video-forslag:
    Chapstick-challenge
    Boyfriend/girlfriend does my makeup-challenge
    Yoga-challenge

  3. ? Morten sminker deg
    ? Morgen rutinen til deg og Morten
    ? en video der dere har spørsmål om dere selv også skal den andre personen prøve å få riktig på spørsmålet, den med flest riktige vinner
    ❤️❤️❤️

  4. hvordan i huleste turte du å smake på sushi??? er /så/ mange som har fortalt at de syns det smaker ekkelt osv, så nå tør jeg ikke i det hele tatt hahah

  5. Dere kan lage video om at dere forteller om 10 ting dere liker med hverandre og 10 ting dere ikke liker med hverandre. Snakke om temaer som interesserer dere.

  6. Dette var nesten litt skummelt å lese. Kommenterer aldri blogger og leser sjeldent, men ditt innlegg kom opp og første setning var “Jeg spiser ikke fisk og tanken på hva…” derfor klikket jeg meg inn.
    La meg si noe om meg;
    Jeg liker ikke fisk. Ingenting fra havet. Bare jeg tenker på at noe fra havet skal i munnen min får jeg en klump i halsen og følelsen av at jeg må kaste opp. Jeg synes alt smaker sjøvann og jeg kunne like gjerne skyllet munnen min med en kopp sjøvann istedet.
    Første og siste gang jeg spiste sushi spydde jeg som en gris. Aldri spist siden, og kommer vel aldri til å gjøre det igjen.
    Jeg er født i væren. Er veldig sta og har bestemte meninger.
    Kunne fortsatt. Det var litt skremmende gøy å se hvor like vi var på så mange måter. Artig!

  7. Unnskyld meg, det var jeg som spurte langt oppe hva du mente med “pæler”. Hvorfor svarte du meg sånn? Jeg lurte oppriktig på det. Ser nå i innlegget ar folk tror du mente perler, men jeg skjønte det faktisk ikke 🙁 Var ikke ment noe vondt med det.. 🙁

  8. Så gøy å høre!💘 Jeg kjenner meg selv igjen i mange av dem, spesielt den med headsettet, Hahah!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *