DU FINNER MEG PÅ TINDER

Categories Ikke kategorisert

Morten og jeg har valgt å ha et åpent forhold, så det stemmer at Tinderprofilen dere har funnet av meg er ekte. Hehe neida, selvfølgelig er den ikke det. Jeg setter likevel stor pris på at dere sier ifra når dere finner falske profiler av meg, slik at jeg har mulighet til å gjøre noe med det. Denne profilen er tydeligvis registrert på at den skal matche med jenter som jeg har forstått det. Så om noen av dere har matchet med meg på Tinder og hatt en samtale med meg, så er det ikke meg. Så jeg må bare beklage at om noen av dere har hatt en samtale med “meg”. Jeg skal prøve å gjøre alt for å få den slettet 🙂 



Kjole. HER // Boots. HER 

Akkurat nå sitter jeg i sofaen å blogger mens Julie og Morten lager pizza, hehe. Det er godt å ha bloggen å skylde på, for jeg slipper ofte unna å gjøre ting som dette. Bloggen kommer alltid først, og da nekter de andre å vente som oftest. Jeg synes det er helt greit Morten bidrar litt i og med at han bor her helt gratis. Andrea og jeg har faktisk begynt å gi han oppgaver her hjemme, haha. Her om dagen måtte han brette litt klær. Nå er det bare Kevin igjen, vi får se hva slags oppgaver vi gir til han 😉 Viktig å bidra til kollektivet, ikke sant? 

VINNEREN AV INSTAGRAM-KONKURRANSER TIL LA POINT ER NÅ TRUKKET. DU FINNER VINNEREN HER <3 

16 kommentarer

16 thoughts on “DU FINNER MEG PÅ TINDER

  1. Åh, så irriterende med falske profiler. Også på Tinder, da! Man kan jo ikke annet enn å le. Satser på at de fleste (og ikke minst Morten, haha) skjønner at den er falsk 🙂

  2. Når jeg først så overskriften på det nyeste blogg innlegget ble jeg litt bekymret for jeg trodde du og Morten hadde slått opp😭😭 men når jeg så at det var falske profiler ble jeg litt letta, men innmari irritert, hvem gjør som liksom! Håper noen får sletta den snart!👍🏻

  3. Jeg har prøvd Tinder.. Man kommer i kontakt med mange rare folk.. Forresten jeg kjenner igjen hvor bildene er tatt 🙂 Ved røde kors / Hausmannsgate! 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *