UKENS SPØRSMÅL

Categories Ikke kategorisert

Hvor er bodyen din fra? 
Badedrakten er fra Zara 🙂

HAR MORTEN FLYTTET INN TIL ANDREA OG MEG?
Nei, det har han ikke. Alle Morten bodde sammen med har flyttet ut, og nå flytter noen nye inn. De ble derfor enige om å gjøre leiligheten hjemmekoselig, noe den virkelig har blitt. Jeg gleder meg til å vise dere 😀

Når kommer AQA-videoen med Kevin?
Vi spilte den inn i går, så jeg skal redigere den med engang jeg har mulighet. 

Hadde du noen ganger følelser for Kevin?
Nei, det hadde jeg ikke! Kevin og jeg ble gode venner med engang, og sånn har det alltid vært 🙂

Hvor er den røde toppen fra? 
Dette er også en badedrakt, som er fra Triana <3

Hva synes du om at Martine L og Aleksander skal på surcamp samtidig som deg og Morten?
Det synes jeg er såå koselig <3 jeg gleder meg masse!

Har du noen tips for å komme seg ut av en tøff periode?
Dette spørsmålet er egentlig ganske vanskelig, for det er så individuelt fra person til person. Det som funket for meg var å ikke legge meg ned å synes synd på meg selv. Noen dager er OK, men ikke la dette bli en vane. Jeg var masse ute sammen med venner for å holde meg opptatt. Prøv å tenk på noe annet, hver med mennesker som gjør deg godt. Nå vet jeg ikke din situasjon, men det vil alltid ordne seg til slutt <3 ikke gi opp

Hvor mye tid legger du i blogging?
Minst 10 timer om dagen, ofte 12-15. Jeg bruker halve dagen min til å planlegge, skrive innlegg, ta bilder, redigere og publisere. Blogging tar laaang tid for dere som tror dette er så enkelt 🙂 Verdens beste jobb da, vel og merke <3

Hvorfor kastet dere Morten ut av leiligheten?
Dette var noe vi bare tullet med, Morten er ikke kastet ut 🙂 Han er her enda hveeer eneste dag <3

4 kommentarer

4 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Hei, jeg sliter litt med trøbbel i magen, har du noen tips mot sprutediaré?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *