6 TIMERS REISE – JEG VALGTE Å BLI HJEMME

Categories Reise


Akkurat nå befinner jeg meg i leiligheten til Andrea og meg hjemme i Oslo. Jeg skulle egentlig ha vært et helt annet sted nå, men jeg orket virkelig ikke 6 timer i bil. Planen var å reise til Trondheim i dag, men jeg valgte å bli hjemme istedenfor. Jeg har masse jobb å gjøre, og jeg har et par videoblogger som skal redigeres og spille inn, så det beste var å holde seg hjemme. Kevin kommer også imorgen, så Andrea og jeg tenkte å lage en videoblogg der vi sminker Morten og Kevin. Hva tenker dere? Hadde ikke det vært moro? 

Nå skal jeg nyte de siste dagene i Oslo, siden jeg er ikke hjemme igjen før August. Jeg drar direkte fra Trondheim til Bodø der vi igjen skal besøke foreldrene til Morten og være med på Opptur. Etter det reiser Morten, Martine, Aleksander og jeg til Portugal for å lære oss å surfe, det gleder jeg meg til. Så er egentlig planen å være hjemme i Tønsberg hele august, siden jeg har lyst å være med familie og venner. Jeg fikk nesten ikke møtt noen de få dagene vi var i Tønsberg, noe som er ganske kjipt egentlig. Jeg har derfor satt av tid til å være sammen med de i hele august. Det gleder jeg meg til <3 Det er viktig å ta vare på de menneskene du har rundt deg, det har virkelig livet latt meg erfare. 

FACEBOOK. HER / INSTAGRAM. SOFIEENILSEN / SNAPCHAT. SOFIEEC

4 kommentarer

4 thoughts on “6 TIMERS REISE – JEG VALGTE Å BLI HJEMME

  1. Å kjøre Oslo-Trondheim på 6 timer tror jeg du bare hadde klart på natta, uten trafikk, 10km/t over fartsgrensa hele veien og uten å stoppe. Bestetiden min er på 6,5 uten å stoppe.. Derfor flyr jeg helst:) Ha en god ferie:)

  2. Andrea: Hmm, aldri brukt mer enn 6,5 time til Trondheim. Nå har bare jeg vært passasjer da men, så hvordan kjøringen har vært har jeg ikke tenkt over. Dert er best med fly ja! Tusen takk 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *