DET ER BARE KLEINT

Categories Ikke kategorisert







Bukse og genser fra Bikbok

I går hadde jeg lyst å få tankene over på noe helt annet, så vi bestemte oss for å grille og ta en tur ut på byen. Starten av kvelden var veldig hyggelig, men av en eller annen merkelig grunn så er ALLTID vorset morsommere. Jeg hadde det gøy med engang vi kom, så ble det egentlig bare kaos. Overfylte lokaler og fulle mennesker er aldri en bra kombo. Det som som kanskje irriterer meg mest er hvordan enkelte mennesker oppfører seg med litt alkohol innabords, det virker som at all folkeskikk og respekt for de rundt deg ikke eksisterer mer. Det er bare utrolig kleint å se på. Vi er voksne mennesker, kanskje på tide å vokse opp snart 🙂 

Nå er det virkelig på tide å komme seg ut, for solen skinner her i Trondheim. Jeg kan ikke huske sist det var så bra vær her, så man må virkelig nyte de få dagene i året. Ikke nok med at solen skinner, det er også kjempe varmt. Jeg tror jeg skal få med meg Julie på Solsiden for å spise litt mat, det hørtes utrolig digg ut akkurat nå. Ellers må jeg bare takke for alle meldinger og kommentarer jeg fikk i går, dere er helt fantastiske <3 Dere skal vite at jeg har lest absolutt alt, men det er nærmere 2000 mennesker som har skrevet til meg. Jeg har derfor ikke hatt tid til å svare. Igjen, tusen takk <3 

12 kommentarer

12 thoughts on “DET ER BARE KLEINT

  1. ✉💖💖Gla I deg Sofie,kos deg I Trondheim. Velkommen tilbake til Tønsberg. Blir glad av å se deg og Morten. STOR KLEM

  2. Sendt ett par meldinger til deg på Facebooken din som ser ut som du ikke har lest. Du får vel ett hav av meldinger. 🙂
    Men anbefaler deg å sjekke spam-filteret også i tillfelle det ligger noen hyggelige meldinger der også! 🙂
    Håper du har det fint i Norges fineste by! <3
    Heier på deg, Sofie 🙂

  3. Anonym: Jeg har lest absolutt alt jeg har fått på Facebook, men som jeg sier så er det nesten 2000 mennesker som har skrevet til meg. Jeg føler at skal jeg svare en så må jeg svare alle, og akkurat nå har jeg ikke kapasitet å svare så mange mennesker. Så jeg har lest absolutt alt, og hvert eneste ord betyr uendelig mye for meg. Tusen takk <3 <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *