SPØRSMÅLSRUNDE // FORHOLDET TIL MORTEN OG MEG

Categories Ikke kategorisert

Hva jobber dere som?
Morten jobber med Instagram/Youtube, og jeg jobber med bloggen. 

Hvem er mest gretten om morgenen?
Vi begge sier hverandre, men jeg vil likevel si Morten. Jeg har veeeldig mye mer energi på morgenen enn hva Morten har, om jeg kan si det sånn. 

Hva liker dere best med hverandre?
Det beste med meg: Alltid setter andre foran seg selv også kom han ikke på noe mer 😀 verdens beste kjæreste <3
Det beste med Morten: Vi har det veldig morsomt sammen, og han tar veldig godt vare på meg. 1-0 til meg 🙂

Likte dere hverandre inne på PH?
Vet ikke om du tenker på vennskapelig nå eller følelser, men jeg har alltid likt Morten som person og motsatt. Det tok noen uker før vi merket av det var noe mer mellom oss, vel og merke. 

Ble dere godt kjent på PH eller mer etter?
Vi ble godt kjent på PH, men kanskje på en litt annerledes måte. Det var ikke før vi kom hjem og tilbake til hverdagen at vi fikk vise hvem vi egentlig er. 

Kjente du Morten før Paradise?
Nei, det gjorde jeg ikke. Det var likevel en av jentene som visste at Morten skulle være med og at han bodde sammen med Martine, så jeg visste navnet hans før jeg sjekket inn. Så fikk jeg høre at han var kjekk, haha. 

Hvor vil du og Morten flytte sammen når den tid kommer?
Det har vi ikke snakket om, men jeg krysser fingrene for Oslo eller Tønsberg. 

Det rareste med forholdet deres?
Det må være at vi snakker babyspråk til hverandre, det er utrolig sært. Vi krangler heller aldri, men vi diskuterer veldig ofte over rare ting. Som tidligere i dag diskutere vi over at jeg satt mobilen til Morten på lading i natt. Han ville ikke at jeg skulle gjøre det, så hadde jeg misforstått han, haha. DRAMAAA 

Har dere hatt noen skikkelige krangler?
Hmm njæ, to stykker. Som jeg nevnte over her så krangler vi veldig sjeldent 🙂

Skal dere ha Meet-up?
Det tror jeg nok dessverre ikke. Det hadde blitt alt for kleint for min del, og jeg tror nok Morten føler det samme. Ellers kan dere følge med på snap hvor vi befinner oss, det er et lite tips til dere som virkelig ønsker å si hei. Det er så koselig når dere kommer bort forresten, det setter jeg veldig stor pris på <3

Hva har dere ikke til felles, og motsatt?
Det vi har til felles er vel mye av personligheten vår, begge liker å trene, vi har samme type humor og interesserer oss for mye av det samme.
Det vi ikke har til felles er musikksmak ( jeg har begynt å like Morten sin musikk mer og mer), jeg hater sport og Morten elsker det også har vi forskjellige spisevaner. Jeg er sunn, men Morten er veeeldig sunn, haha. 

Snuser eller røyker noen av dere?
Nei, ingen av oss gjør noen av delene 🙂 Veldig glad Morten ikke røyker da det lukter vondt, og jeg synes det er ganske harry. Sorry alle røykere <3

Hvordan var det å møte foreldrene til hverandre?
Begge har veldig åpne og imøtekommende foreldre, så det var ingen problem. Morten har seriøst verdens snilleste foreldre, og mamma elsker Morten. Så det gikk helt fint 😀 Jeg har blitt bedre kjent med foreldrene til Morten enn hva han har blitt med mamma. Jeg har ikke sett henne så mye siden vi kom hjem, så vi får heldigvis mer tid sammen med henne når ting begynner å roe seg. 

Hvordan går det med Morten og deg?
Takk som spør! Det går veldig bra med oss. Det er lenge siden jeg har hatt det så her bra, så jeg er veldig lykkelig. 

Hvordan var det å se Morten kose med andre jenter på Paradise?
Det var selvfølgelig ikke morsomt, men vi var ikke sammen på dette tidspunktet så det var ikke noe jeg ble sur for. 

Hvordan ser fremtiden deres ut?
Er det en ting jeg har lært, så er det at man ikke kan planlegge livet. Det skjer så utrolig mye, og man forandrer seg hele veien. Jeg håper likevel vi bor i et hus ved sjøen, og at vi begge trives med jobbene våre. Kanskje har vi et barn eller to. Jeg skal i alle fall ha en hund til, det er helt sikkert 😀 

Om dere får barn, hva skal de hete? 
Jeg vet egentlig ikke om jeg vil skrive navnet her, for jeg er livredd for at mange skal ta det. Det er utrolig teit, i know. Jeg har et jentenavn jeg har vært bestemt på siden jeg var 6 år gammel, som jeg SKAL bruke om jeg noen ganger får barn. Når det kommer til guttenavn synes jeg Nathaniel er kjempe fint, men Morten ønsker ikke det. Vi har derfor bestemt oss for at jeg bestemmer jentenavn og Morten bestemmer guttenavn om dette noen gang blir et tilfelle.

Deres beste minne fra Paradise sammen?
Helt klart når vi fikk vite at vi var i finalen, det var et utrolig fint øyeblikk å dele sammen. 

Hva er det beste minne dere har sammen?
Vi har utrolig mange fine minner sammen, så det er veldig vanskelig å velge ett. Må jeg velge derimot så vil jeg si Roma. Vi hadde en utrolig fin tur sammen, og jeg gleder meg til vi skal reise igjen <3

Hva gjør dere når dere kjeder dere?
Helt ærlig så kjeder vi oss veldig sjeldent, da vi har et liv som gjør at vi ofte er veldig opptatte. Det skjer selvfølgelig at vi kjeder oss, og da pleier vi å sette på en film eller se på serie. Vi er veldig lite kreative 😀

Er Morten sjalu på forholdet ditt til Kevin?
Nei, det er han ikke. Han vet at Kevin og jeg ikke er noe mer enn gode venner. Kevin har blitt en av mine nærmeste, og vi har et veldig bra forhold. Vi har aldri vært forelsket i hverandre, så Morten har ingen grunn til bekymring. 

Var det kjærlighet med første blikk?
Absolutt ikke, haha. Jeg hadde aldri trodd at Morten kom til bli kjæresten min, det tror jeg ingen av oss hadde trodd. Vi begge er veldig glad for det nå da <3 

Hvor gammel er dere?
Vi begge er født i 1995, altså 22 år gammel 🙂 Jeg er 14 dager eldre enn Morten, hehe

Hvor lenge har dere vært sammen?
Ikke lenge, 2-3 måneder 🙂 

Hvordan reagerte Morten når han så 22.juli videoen din? Har du fortalt han dette før?
Hvordan han reagerte vet jeg ikke, for vi så den ikke sammen. Jeg vil heller ikke spørre han om det, da jeg ikke liker å snakke om det. Jeg har ikke fortalt Morten noe som helst angående 22.juli, uten at jeg var der. 

Hva gjør du om Morten frir til deg om noen år?
Har vi det like bra da som nå, og vi vet 100% at vi har lyst å være sammen for alltid sier jeg selvfølgelig ja <3

Beste og verste med Paradise?
Beste var helt klart menneskene, vi var en skikkelig bra gjeng i år.
Det verste var all ventingen, den var helt grusom!

Hvordan er det å reise så mye?
Det er veldig morsomt, men selvfølgelig er det også slitsomt til tider. Vi slapper nesten aldri av, og det merkes godt på kroppen. Det er selvfølgelig noen ganger jeg er skikkelig lei, og kun ønsker å være hjemme. Jeg er likevel en person som elsker å reise, så jeg føler meg veldig heldig som har denne muligheten <3 

Hva gjør dere når dere er sammen? 
Hmm, godt spørsmål. Vi drar enten ut å for å finne på ting, jeg blogger og han ser på Youtube, vi lager mat, ser på film osv. Helt vanlige ting vil jeg si 🙂 

Er det ofte folk vil ta bilder med dere?
Ja, men det har selvfølgelig roet seg ned. Vi begge synes det er veldig koselig når dere kommet bort. Jeg elsker å møte dere <3 det er så koselig!

Føler du deg hjemme i Bodø?
Som jeg har fortalt dere før så er foreldrene til Morten veldig snille og imøtekommende. De er utrolig lette å bli kjent med, og tok meg veldig godt i mot. Jeg føler meg veldig hjemme her, og det føles ut som at jeg har kjent de lenge!

Hvor ryddig er Morten?
Morten har faktisk overrasket meg veldig, for han er ganske flink til å rydde. Det kan være at han føler presset siden jeg er veldig ryddig av meg, det vet jeg ikke. Det er selvfølgelig noe han kunne blitt bedre på, men jeg har forstått at det kanskje er jeg som må slappe av litt når det kommer til rydding.

14 kommentarer

14 thoughts on “SPØRSMÅLSRUNDE // FORHOLDET TIL MORTEN OG MEG

  1. Hei Sofie, hvordan har du fått til å lage den fine forsiden du har øverst på bloggen når du trykker deg inn?😊 Håper virkelig å få svar på dette så fort som mulig!❤️❤️

  2. Wow!!! Der øverste bilde der må være fineste jeg har sett av dere!! Lyser jo av begge hvor glade dere er i hverandre! <3 <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *