IKKE HELT SOM FORVENTET..

Categories Reise

Akkurat nå er klokken 11.10 her i Portugal. Som dere sikkert forstår ligger vi en time bak Norge. Vi befinner oss i en by som heter Erecia som ligger litt over en halvtime fra Norge. Vi har ikke rukket å sett så mye av byen enda da vi kom frem veldig sent i går. Vi la oss nesten med en gang, så jeg er veldig klar for å utforske stedet mer. Vi skal også leie oss bil, sånn at vi kan kjøre litt rundt. Jeg vil virkelig se mer av Portugal når vi først er her. Dere må gjerne komme med tips til hva man burde se og gjøre, det blir vi veldig glad for <3

Vi skal å surfe for første gang klokken 14.10, noe jeg er veldig spent på. Jeg skal ærlig innrømme at jeg gruer meg, mye på grunn av vannskrekken min. Jeg takler for eksempel ikke å komme under vann uten å holde meg for nesa, så både Martine og jeg krysser fingrene for at de har neseklyper her. Vi kan virkelig ikke holde oss for nesen mens vi surfer, da kommer vi til å miste balansen med engang. Det er forresten veldig kaldt i Portugal, noe som ingen av oss hadde forventet. Jeg har kun pakket med meg shorts, og har ikke med meg noen gensere. Det er faktisk bare 17 grader her, så vi fikk virkelig litt av et sjokk. Værmeldingen før vi dro sa noe helt annet, så litt skuffet ble vi selvfølgelig. Man må uansett bare gjøre det beste ut av det, så vi får bare krysse fingrene for varmere vær de neste dagene. Nå skal vi komme oss en tur inn til byen, vi snakkes <3

20 kommentarer

20 thoughts on “IKKE HELT SOM FORVENTET..

  1. “Vi befinner oss i en by som heter Erecia som ligger litt over en halvtime fra Norge”. Skrivefeil? Eller var det bare jeg som ikke helt forstod den setningen?😆

  2. Dere bør besøke byen Sintra 😊
    Og Lisboa – anbefaler “pink street” om dere skal teste utelivet 👌🏼

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *