HVA MENTE EGENTLIG MORTEN MED INNLEGGET?

Categories Personlig

Som dere kanskje har merket er jeg tilbake, og Morten har lagt bloggen på hylla for denne gang. Jeg tror han synes det var litt mer slitsomt enn hva han kanskje hadde forventet. Det var utrolig deilig å være den som lå på siden å slappet av, mens han måtte skrive innlegg til dere. Jeg tror det er lenge til jeg får høre “er du ferdig snart?”, haha. Hva synes dere om Morten som blogger? Det virker som mange synes det var gøy å høre litt fra han også, og det er selvfølgelig noe vi kan gjøre igjen (om han vil). 

Jeg fikk lese gjennom innleggene før han publiserte det, og det siste innlegget som du kan lese HER skjønte jeg absolutt ingenting av. Jeg må ærlig innrømme at jeg fikk skikkelig latterkrampe på slutten, for ingenting av det han skrev hadde en sammenheng eller ga mening. Var det egentlig noen som fikk svar på da Morten begynte å like meg? Tviler. Jeg ba han derfor svare nå, og han sier det samme som meg. Han likte meg inne på hotellet, men det var ikke før vi kom hjem fra Paradise at følelsene virkelig begynte å komme. Vi begge trengte litt tid fra hverandre for å finne ut hva vi egentlig ville, og det var noen dager der vi ikke hadde kontakt i det hele tatt. Vi endte opp sammen til slutt, og vi begge er glad for det 🙂

PS, vi har aldri lekt potetleken før, så jeg har dessverre ingen spilleregler å dele med dere. Hvordan han i det hele tatt klarte å komme på “potetleken” kan jeg ikke forstå, det var utrolig random, haha. Så nei, vi kaster ikke poteter på hverandre.

10 kommentarer

10 thoughts on “HVA MENTE EGENTLIG MORTEN MED INNLEGGET?

  1. Æ som hadde gleda mæ og leke potetleken etter å ha fått reglene😭 Haha men han e veldig flink og arti! Han burde gjøre det her flere ganga❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *