JEG REKLAMERER FOR PRODUKTER JEG HATER

Categories Ikke kategorisert

Skal jeg ha inntekt på denne bloggen må jeg takke ja til alle reklameinnleggene jeg får. Jeg takker ofte ja til produkter jeg egentlig hater, for som alle andre må jeg også tjene penger. Feil, feil og feil. Hvert eneste annonse-innlegg jeg legger ut får jeg alltid kommentarer om at jeg lyver og at jeg aldri ville brukt dette produktet om jeg ikke fikk betalt. Nr 1. Denne bloggen er JOBBEN min, så selvfølgelig tar jeg betalt for å reklamere for noe. Drar du på jobb gratis? Jeg TVILER, isåfall vil jeg gjerne høre mer om dette. Nr 2. Jeg får daglig mail om mulige annonsører, og jeg takker KUN ja til de reklameinnleggene jeg selv kan stå for. Til syvende og sist går det utover meg, så hvorfor skal jeg lyve på bloggen? 

Jeg tester også ut produktene før jeg eventuelt velger å skrive om det på bloggen. Liker jeg ikke produktet skriver jeg heller ikke om det, så enkelt er det bare. Reklamerer jeg for noe som ikke funker, og dere kjøper det, hvem går det utover da? MEG. Jeg kan stå for alt jeg har reklamert for på denne bloggen, for det er produkter jeg selv bruker. Hvor ofte har jeg egentlig reklameinnlegg på bloggen? Veldig sjeldent, for jeg takker mer nei enn hva dere kanskje tror. Det vil uansett alltid være mennesker der ute som vil pirke på meg, og det har jeg lært meg å leve med. Det viktigste for meg er at dere vet at produkter jeg reklamerer for på denne bloggen, Instagram og Snapchat er produkter jeg selv har testet ut, og er fornøyd med. 

10 kommentarer

10 thoughts on “JEG REKLAMERER FOR PRODUKTER JEG HATER

  1. Hei, Sofie! Jeg lagde meg en blogg for noen dager siden, men jeg sliter veldig med coveret. Hvordan laster jeg opp coveret og hvordan lager jeg en header? Jeg har spurt flere om de kan lage header til meg, men de tar betalt for det. Jeg synes og mener at det ikke er vits for meg å betale for noe jeg kanskje bare kommer til å holde på meg i noen uker, måneder, og etter det er bloggen helt glemt.Kan du vær så snill å hjelpe meg?

  2. Vet at det kanskje ikke passer til innlegget men, lurer på hvordan er forholdet ditt til Rebecca og hvordan reagerte hun på at du var sammens med Morten? Siden dem var så si veldig nært på PH. Digger deg ❤

  3. Anonym: Skal tenke over det ved senere produkter. Vil på en måte ikke henge ut produkter heller på bloggen, kun for at jeg ikke liker de. Kan være at noen andre vil like produktene, det er jo smak og behag. Om du skjønner? 🙂 Skal jeg skrive om noe jeg ikke liker, da skal det VIRKELIG være dritt.

  4. Ååå det var dumt, men kan du si hvem som lager headere til deg? TUsen takk for svar!
    PS: Du og Morten er goals!!!

  5. Tusen takk, Sofie!
    Omg! Paradise-Sofie svarte på kommentaren min TO GANGER! #starstrucked! Haha neida, men tusen takk for svar!:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *