SKAL JEG FLYTTE FRA NORGE OG MORTEN?

Categories Ikke kategorisert

Wow, jeg vet egentlig ikke helt hva skal jeg si. Tilbakemeldingene på innlegget jeg delte på Snapchat og Instagram i går var kanskje ikke helt som forventet, for det var veldig mange som misforsto. Som dere kanskje har lagt merke til så deler jeg mye gammelt med dere, rett og slett for at jeg vil at dere skal bli bedre kjent med meg. Det anbefales å snike i arkivet mitt om dere vil vite mer om fortiden min, for det er mye moro der. 

Etter at jeg fortalte dere at dekkhistorien min til PH var studie i LA er det mange som har vært nysgjerrige. Når kom jeg inn på skole? hvilken skole og linje skulle jeg gå? Når skulle jeg egentlig reise? Jeg bestemte meg derfor for å dele litt innlegg rundt dette med L.A sånn at dere kunne få en liten innsikt i mitt gamle liv. Leser man innlegget forstår man at dette er gammelt, men jeg skjønner at det er mange som kun klikket seg inn for å kommentere, noe som er helt greit. Ja, jeg kom inn på skole i L.A, men dette var i fjor. Jeg måtte trekke meg på grunn av Paradise Hotel, så jeg skal altså ikke studere i L.A med det første.

Jeg skal fortsatt bo i Norge en stund til, og jeg flytter ikke fra Morten. Hadde jeg kommet inn på skole nå ville jeg flyttet uansett, for det er viktig å oppfylle drømmene sine. Morten og jeg hadde fått forholdet til å fungere uansett, og det er viktig å støtte hverandre istedenfor å dra hverandre tilbake. Vil man virkelig være sammen takler forholdet å bo noen måneder fra hverandre, right? Fra nå av skal jeg begynne å merke ALLE gamle innleggene mine med “GAMMELT INNLEGG” først, sånn at dette ikke skjer igjen. Så vet dere hva som er gammelt og ikke, beklager så mye folkens.. ♥ Morten kom hjem i går og trodde at jeg haddde takket ja til skole uten å si noe til han, stakkars<3 Det var med andre ord ikke bare dere som misforsto, haha må egentlig bare le av hele situasjonen.

17 kommentarer

17 thoughts on “SKAL JEG FLYTTE FRA NORGE OG MORTEN?

  1. Hadee siste gang jeg leser denne bloggen hakke tid lenger nå som skolen har startet👋🏽👋🏽

  2. Hva spiser jeg til middag? 👇 Gifte meg med Kevin? 👇👇 spiser jeg mat? 👇👇 hvorfor bor jeg i Oslo? 👇👇 hva heter jeg?👇

  3. LEGENDARISK MYSTORY DER DU SIER “det her er sextrakassering” til Kevin! LEGENDE🙏 Ekte humor asz❤️

  4. Der er bare å innrømme at dere gjør alt mulig for views…owhh glemte at dere for betalt for det..sorry 🙂

  5. Dere som klager på click-bait og slike ting. Hva med å ikke lese bloggen? Ja, det er mange bloggere som driver med det, men jeg vil ikke si Sofie er noe ille ift til mange andre. Er alltid noen som må klage på alt! Vær positiv – så ser du livet blir mye bedre! 🙂

  6. hahaha naw🙈 leste faktisk ikke det innlegget, men hvis det er gammelt da har jeg nok lest det før, så det bare på snap da du la ut der, så jeg tenkte ikke du skulle flytte faktisk, tenkte det var gammelt eller dekkhistorien for PH haha. Tankene om at du skulle flytte for real var hvertfall ikke i hodet mitt *føler jeg kjenner og forstår deg* *enveisvenner* 😂😂

  7. At folk gidder å være så negative.. Om de ikke liker at folk får betalt for å skrive det de skriver, så ikke kom inn og les. Jeg har selv blitt oppgitt over bloggere, men da har jeg heller fjernet MEG fra problemet, ikke gått rundt og skrevet frekke og nedlatende ting. Det burde vi alle holde oss for gode for. Heier på deg Sofie! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *