MITT PRIVATE DRAMA PÅ BLOGGEN

Categories Ikke kategorisert

Jeg har fått kommentarer på bloggen om hvorfor jeg ikke velger å uttale meg om enkelte saker dere er nysgjerrige på. Jeg opplever også at folk blir sure, og kommer med kommentar som at “jeg kommer aldri til å lese denne bloggen igjen”. Om det virkelig skal så lite til, så tenker jeg at det er helt okei. Du slutter heldigvis ikke å lese bloggen min for at jeg er et dårlig menneske, eller har usunne holdninger. Du slutter å lese bloggen min for at jeg velger å holde noen deler av privatlivet mitt utenfor det offentlige rom. 

Alle mennesker opplever drama, krangler og uenigheter, that’s life. Det har skjedd ting i livet mitt, akkurat som det har skjedd i livet ditt. Selv om jeg har valgt å være en offentlig person, vil ikke det si at jeg må dele absolutt alt som skjer i livet mitt. I enkelte situasjoner kunne jeg kommet mye bedre ut av å faktisk si noe, men det ville gått i mot mine prinsipper. Jeg vil heller bli sett ned på enn å henge ut andre på bloggen min, så viktig er det faktisk ikke å forsvare seg selv. Drama og krangling ville helt klart gitt mye klikk, men det er absolutt ikke noe jeg vil bygge opp denne bloggen på. Jeg synes også det er viktig å huske at vi er forbilder og har mange som ser opp til oss, noe som gir oss et ansvar. Jeg synes derfor ikke at vi skal vise at det greit å henge ut andre mennesker på blogger. Jeg forstår at i enkelte tilfeller må man forsvare seg selv, men at man kanskje burde prøve å holde seg, til det eventuelt ikke er mulig mer.

Jeg vet det er mye dere vil ha svar på, men dere må bare respektere at jeg ikke kommer til å dele alt på denne bloggen, med mindre jeg virkelig føler at det er nødvendig. 

13 kommentarer

13 thoughts on “MITT PRIVATE DRAMA PÅ BLOGGEN

  1. Respekt, bra holdninger er absolutt verdt mer en et par klikk. Og ekstra kudos til dere som er på topplisten som har et ekstra ansvar til de unge som ser dere, ble virkelig glad av å lese dette reflekterte og voksne innlegget fra deg.
    I motsetning til sraad der hele bloggen er bygd opp rundt drama, løyner og generelt bare umodenhenet da alt handler om drama,utroskap mot bestevenninen og operasjoner etc framstår din blogg fantastisk og noe unge jenter fortjener og se opp til!

  2. Jeg synes man må respektere hverandre uansett om man er en offentlig eller privat person, så jeg skjønner det hodt at du ikke vil dele alt på bloggen

  3. Hei! Kan du skrive noe om det dramaet med soph og de? Hva som faktisk skjedde? Dumt og bare ha hørt det fra en side..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *