JEG SAVNER…

Categories Ikke kategorisert

♥ Jeg savner Celine. Hun dro til Trondheim for bare 2 dager siden, likevel savner jeg hun allerede. Vi sees heldigvis igjen nå, det gleder jeg meg til <3

♥ Jeg savner å reise, takk gud for at det bare er 3 uker igjen. Plutselig ble turen til Bali mye mer spennende, jeg gleder meg så til å fortelle dere. 

♥ Jeg savner mamma. Selv om mamma er det menneske som kan irritere meg mest i denne verden, så er jeg utrolig avhengig av henne

♥ Jeg savner en helt spesiell person. Herregud som jeg skulle ønske at du var her.. 

♥ Jeg savner Trondheim. Selv om jeg var utrolig lei den tiden jeg bodde der, så lengter jeg virkelig tilbake. Jeg kunne nok ikke tenkt meg å flytte dit, men jeg elsker å være der. Jeg har jo tross alt store deler av livet mitt der. 

♥ Jeg savner godteri. Wuhuuu, hele 24 timer uten!!

♥ Jeg savner å være glad. Heldigvis går det alltid oppover når man møter bunnen, så jeg vet selv at alt vil ordne seg <3 Det er bare så merkelig å plutselig være en så “dyster” person. Jeg er som regel alltid godt humør, og har ekstremt mye energi. 

♥ Jeg savner fred. Selv om det aldri har eksistert, så savner jeg den tiden det føltes ut som fred. Denne utviklingen skremmer meg. 

♥ Jeg savner Mexico, TRO DET ELLER EI. Dette kommer fra ei som hatet alt som hadde med PH å gjøre. Jeg var nok bare sliten og lei, noe som kanskje ikke er så rart. Nå når jeg ser tilbake har jeg utrolig mange fine minner <3 

♥ Jeg savner Tromsø og Bodø. Jeg kunne vel egentlig skrevet “Nord-Norge” hehe. Det er alltid så koselig å komme hjem til Morten, han har så utrolig flotte foreldre. Jeg savner også familie og venner i Tromsø, det er nesten et år siden jeg så de sist. 

Hva savner du ? 


FACEBOOK HER OG HER / INSTAGRAM SOFIEENILSEN / SNAPCHAT SOFIEEEC 

5 kommentarer

5 thoughts on “JEG SAVNER…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *