UKENS HANDEL & KJØLESKAP

Categories Ikke kategorisert

Etter at jeg tok disse bildene la jeg merke til at Andrea og jeg må vaske kjøleskapet, hehe. Som jeg snakket om på Snapchat (sofieeec) så må jeg alltid innom tre butikker for å kjøpe den vegetarmaten jeg trenger. Jeg kjøper alt av vegetarmat på Rema 1000, Coop Extra og Kiwi. Coop Extra har helt klart det beste utvalget, så jeg anbefaler dere å handle der. “Pølsene” og “kjøttbollene” er sykt digge, dere kommer til å elske det. “Kjøttdeigen” fra Rema 1000 er sykt digg og billig. Jeg anbefaler også ferdigrettene fra Kiwi for dere som er like late som meg, de er så gode. Coop har forresten denne uken 25% på utvalgte vegetarprodukter, genialt. Dere kan spare mye penger 🙂

Jeg kjøpte faktisk all denne maten til under 600kr. Jeg handler kun på de butikkene jeg nevnte ovenfor, for de er billigst. Coop kjøper jeg kun noen vegetarprodukter på, da Rema og Kiwi er ganske mye billigere. Velger man de riktige butikkene kan man faktisk spare utrolig mye penger. Hadde jeg handlet alt dette på Meny kan jeg nesten garantere at det ville kostet nærmere 1000kr. Bare et lite tips 🙂

19 kommentarer

19 thoughts on “UKENS HANDEL & KJØLESKAP

  1. Klarer du og få søtpotetfries?n sprø?? Når jeg har laget det blir den alltid veldig seig… Hvordan får du den evt. sprø?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *