” TOK DU ABORT SOM 14-ÅRING?”

Categories Personlig

Denne uken har jeg fått utrolig mange kommentarer om abort. “Tok du virkelig abort som 14-åring, fyfaen så jævlig”, “hvem har sex når de er 14-år?”, “vil tro moren din var stolt når hun måtte ta med barnet sitt for å fjerne et annet barn”. Det har tikket inn så utrolig mange kommentarer, som jeg valgte å ikke godkjenne. Jeg ønsket ikke at det skulle starte noen rykter rundt dette, så jeg prøvde å bare la det roe seg ned av seg selv. Dette tok jo aldri slutt, så jeg valgte derfor å svare på en kommentar der jeg avkreftet dette. 

Det tok ikke lang tid før jeg fikk vite at det hadde stått på Jodel. Herreguuud så sjokkert jeg ble, eller bare ikke. Dette er en av grunnene til at jeg er i mot Jodel, og nå har det blitt bevist igjen. Jeg fikk tilsendt bilder av jodelen, og det som var godt å se var at det var mange som støttet meg. Det er godt å vite at det finnes noen hyggelige mennesker som bruker denne appen også. Men over til hva dette innlegget handler om; Nei, jeg tok ikke abort som 14-åring. Jeg så det var en “gammel bekjent” som skrev dette, noe jeg tviler sterkt på. Det er akkurat dette som er så skummelt med Jodel, for hvem som helst kan skrive hva som helst. Jeg tok meg ikke veldig nær av dette, men hva om jeg faktisk hadde tatt abort? Hva om dette var noe jeg virkelig slet med, og ikke ønsket at hele verden skulle få vite? Nei, dette var så langt i fra greit å skrive.

Jeg håper dere nå har fått en oppklaring i dette. Så håper jeg vi kan legge denne død nå, og kose oss på en så fin lørdagskveld. Takk for meg <3

8 kommentarer

8 thoughts on “” TOK DU ABORT SOM 14-ÅRING?”

  1. Jeg synes faktisk synd på deg, du prøver så hardt å være et bra menneske, også får du sånt tilbake.. Det er bra du ser de med hjerter av kjærlighet da! <3

  2. Har lyst til å møte deg, kanskje jeg bare skal flytte inn på yummy heaven. Da ser jeg nok deg minst 4 ganger i uka.

  3. Eg kjenner eg blir sur, «hvem har sex som 14 åring… OSV» Folkens sex er heilt normalt, uansett alder! Eg hadde sex som 13 åring, og vell som det, er ikkje eg ein av dei få, eg er ein av dei mange, sex er NORMALT! Det er mange som tar abort for mange forskjellige grunner… Nokon tar det fordi dei veit at dei ikkje klarer å ta vare på barnet, eller er i stand til det, nokon er ikkje klar for det! Eg kjenner at eg blir sur på falske rykte og, er det ikkje bedre ting å gjer på??
    Eg syns du er ei sterk jenta Sofie, stå på!!! ❤️❤️

  4. Du som så kjekt skriver at sex som 13-åring er helt normalt bør bruke hodet! Når du er 13 år skal man du drive med helt andre ting enn å være seksuelt aktiv med andre. Man utforsker selvfølgelig, men barn og intimitet med et anne et annet menneske anbefaler jeg ikke når man er 13 år. Man er så fryktelig umoden, og i så ung alder kan dette fort bli sårt og vanskelig. Jeg vil i hvertfall ikke oppfordre barn til sex, og man skal ikke føle seg presset, Bli kjent med din egen kropp først!! Utforsk gjerne, men brett ikke ut seksuelle følelser i så ung alder.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *