VIDEO – DUBAI

Categories Paradise Hotel

Jeg har enda ikke fått laget ferdig vloggen min, men heldigvis er Morten ferdig med sin. Jeg synes den ble så bra, han begynner virkelig å bli flink til dette. Jeg skal prøve å få ferdig min mens vi er i Paris, men jeg kan dessverre ikke love noe. Jeg er litt spent på hvordan jeg skal klippe den også, for jeg glemte nesten å filme hver eneste dag. Jeg tror derfor jeg skal gjøre det til en lengre video, med litt forskjellig. Så skal jeg bli flinkere til å vlogge mens vi er her i Paris, i promise! 

{

Du må trykke på bildet for å komme til videoen <3 Husk å subscribe til min og Morten sin Youtube-kanal HER og HER.

18 kommentarer

18 thoughts on “VIDEO – DUBAI

  1. Får Morten masse blikk? Og blir du sjalu? Siden han er sånn fotomodell-kjekk mørkhåret type. Måtte bare spørre.

  2. Hei, jeg har leitet over hele bloggen etter link til den grå genseren med perler på, men jeg finner den ikke 😂 Sikkert blitt blind men har du link til den? ☺️

  3. Sykt kul video!! Redigeringen har virkelig forbedret seg! Keep up the good work!👏🏼👏🏼

  4. Hva slags kamera bruker dere for å filme? Og hvilken app for å redigere? Super bra video – dere viste Dubai på en fin måte😻

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *