ET SJOKKERENDE RESTAURANTBESØK

Categories Reise

I går bestemte vi oss for å dra å spise lunsj på en restaurant jeg hadde sett på Instagram. Jeg er skikkelig fan og stalker av en Instagrammer (Amelialiana). Det er hun jeg henter mesteparten av ideer og inspirasjon fra. Hun hadde tatt et kjempefint bilde på akkurat denne restauranten, og jeg ville ha likt. Det skulle dessverre ikke være så enkelt, for bordet med utsikten til Eiffeltårnet var reservert. Det er det eneste bordet du får Eiffeltårnet bak, så ideen om et bilde måtte jeg bare legge fra meg. 

Jeg kunne ikke være en liten drittunge som trampet ut av restauranten for at jeg ikke fikk bordet jeg ville ha, så vi bestemte oss derfor for å sette oss ned på et annet bord. Vi fant etterhvert ut at dette ikke var en restaurant men mer et fint sted der du kjøper alkohol. Alkohol fristet ikke klokken 12.00, så jeg bestilte meg derfor en kakao. Kakaoen var utrolig god, faktisk den beste jeg har smakt. MEN…… jeg fikk meg litt av et sjokk. Så sjokk at jeg ble seende ut som jeg gjør på bildet under. 

Kakaoen kostet over 200 kr!!! Har dere noen sinne måtte betale 200kr for en KAKAO? Det verste var at når jeg så på prisene (etter at jeg hadde bestilt selvfølgelig) så var kakao det billigste du kunne kjøpe der. Hvordan kan de ha lov til å ta betalt så latterlig mye for en KAKAO?? Altså jeg er helt i sjokk. Det er greit at det er en fin bar, men så mye for en kopp kakao er ran/svindel. Jeg vet ikke helt hvilket ord jeg skal bruke på det, men det er i alle fall ikke greit. Jeg er nok ganske sikker på at jeg aldri drar tilbake dit igjen, haha. Så god var dessverre ikke den dyreste kakaoen i verden. 

8 kommentarer

8 thoughts on “ET SJOKKERENDE RESTAURANTBESØK

  1. Hahaha at det går ann å ta så mye for en liten kopp kakao, vil vel heller kalle d svindel enn ran da hehe (no hate, love you!)❤️❤️

  2. Husk at på restaurant betaler du ikke bare for en vare. Du betaler for service, «leie av bord», utsikt og mm. Så garantert utsikten til Eiffeltårnet som er en av grunnene til høye priser 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *