EN DRAMATISK OG DYR KVELD

Categories Ikke kategorisert


Bukse – Nelly // Genser – Zara //  Skjerf – Zara // Sko – Nike // Veske – Mulberry

Det føles ut som en evig kamp å skrive dette innlegget i dag. Som dere kanskje så på Snapchat(sofieeec), så ble det litt for mye alkohol i går. Ikke bare ble det alt for mye alkohol, men det ble også en ganske dramatisk kveld for min del. Kort forklart så ble jeg låst ute av alle menneskene jeg kjenner, og trodde helt ærlig jeg måtte sove ute. Ingen av vennene mine tok meg seriøst når jeg sa at jeg ikke kom meg inn noen steder, noe som førte til at jeg satt ute i 2,5 time. Det er lenge siden jeg har vært så forbanna, og jeg betalte hele 2000kr i taxi for å komme meg frem og tilbake for å kanskje komme meg inn et eller annet sted. 

Det ordner seg heldigvis til slutt, og etterhvert fikk jeg en seng å sove i. Det ble med andre ord en veldig dyr og stressende kveld. Jeg har aldri vært så forbanna, sliten og oppgitt før, haha. Det skal sies at jeg hadde en veldig morsom kveld før alt dette skjedde. Det er utrolig godt å komme litt vekk fra utelivet i Oslo, og møte litt nye ansikter. Planen er egentlig å dra ut i dag, men jeg er ganske sikker på at det ikke kommer til å skje. Det føles ut som at jeg har fått nok alkohol for hele 2017. Vi snakkes senere <3 

21 kommentarer

21 thoughts on “EN DRAMATISK OG DYR KVELD

  1. Ble det ikke hotell?🙈 Du nevnte noe om at du ikke ville betale for hotell, men hadde fått et koselig hotellrom for de taxipengene🙄😅🙉 Bra det ordnet seg🤗

  2. Svært som du driver å frekventerer i nabolaget mitt da. Synes jo du deler bilder fra Solsiden hele tiden 😮
    Sånn sett kunne du jo slått på tråden om noe sånt skulle skje igjen i og med at jeg bor like ved xD

  3. Åå, nei stakkar! Godt det ordnet seg.
    Du er helt nydelig, Sofie. <3 Fint å følge deg!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *