HELLER NAKENBILDER PÅ BLOGGEN ENN TIL MORTEN

Categories Ikke kategorisert

Jeg står fortsatt for at jeg ikke angrer på puppebildene Andrea og jeg la ut. Puppene våre er allerede sett av over 500.000 mennesker, så for min del var de allerede ute på nett. De var allerede screenet. De var allerede snakket om. De var der. PH har aldri sensurert nipler (så lenge jeg kan huske), og dette var noe vi klar over på forhånd. Og hva skjedde? Puppene våre kom med. Ikke sensurert. Brydde noen seg? Var vi dårlige forbilder? Jeg fikk i alle fall ingen kommentarer på det. 

Vi ble vist til 500.000 mennesker mens vi sto i dusjen. Det som også få av dere vet er at kameraet alltid snudde seg mot oss med engang vi gikk i dusjen, sikkert for at dette er materiale folk liker, ikke vet jeg. Det var mange ganger jeg måtte be kameraet snu seg, som de heldigvis respekterte. Likevel hadde de nok klipp på meg, og de ble senere vist på TV. Noe som var helt OK for meg, for det er bare noen pupper. Hadde pupp vært så farlig og ulovlig så ville ikke et så stort TV-program kunne vise disse usensurert. 


Er ikke dette bildet veldig mer intimt og privat?

MEN selv om jeg personlig ikke bryr meg om puppene mine ligger rundt på nett, så er det noe som bekymrer meg med denne saken. Jeg håper at alle dere som leste innlegget forstår at selv om vi delte bildene av våre pupper og snakker ut om at pupp bare er pupp, så er det utrolig viktig å vite at man skal være forsiktig med hva man deler. Dette var bilder som vi selv valgte å dele, ikke private bilder vi sendte til noen vi stoler på. Jeg har selv opplevd å fått private bilder av meg spredt rundt. Det var helt jævlig, og noe jeg virkelig ikke unner andre å måtte gå gjennom. 

Kanskje jeg ikke hadde delt puppene mine om de ikke allerede hadde vært ute på nett, det vet jeg helt ærlig ikke. Det føltes OK da jeg gjorde det, siden de allerede hadde blitt delt. Personlig synes jeg ikke nipler en big deal, og jeg har aldri hatt problemer med å se pupper. Andrea og jeg bestemte oss for å bli med i en debatt da vi så hvor sterkt halve Norge reagerte på et par sensurerte nipler. Vi synes det var helt sykt at noen sensurerte pupper skulle provosere så mye, når vi ser menn gå rundt i bar overkropp hver eneste dag. Vi tenkte derfor at vi skulle slenge oss på denne debatten, bare at vi ville dra den enda lengre. Vi ville se hvordan folk reagerte på å se litt pupper, og vi kan vel konkludere med at det ikke ble godt mottatt. 

Uansett, kjære jenter og gutter der ute. Vær så snill å vær forsiktig med hva dere sender til andre. Etter at jeg fikk lære på den harde måten har jeg aldri sendt et privat bilde igjen. Min forrige kjæreste som jeg var sammen med i 3 år mottok aldri noe, og Morten vil heller aldri få noe som helst. Han kan se meg naken når han er med meg, det er ikke et materiale han trenger på mobilen sin. Det har ikke noe med at man ikke stoler på mennesker rundt seg, men at man rett og slett ikke har kontroll over bildet med engang det blir trykket på send. Jeg angrer ikke på innlegget vårt, men jeg får vondt om noen oppfatter dette som en oppfordring til å sende nakenbilder av seg selv. For det var aldri meningen, og jeg håper at de aller fleste forstår dette. Til syvende å sist kan man ikke skylde på andre for valgene man tar, men jeg ønsker ikke å være en oppfordring til at private bilder blir sendt rundt. Og det er akkurat derfor jeg tenkte jeg skulle formulere meg på en annen måte denne gangen. 

20 kommentarer

20 thoughts on “HELLER NAKENBILDER PÅ BLOGGEN ENN TIL MORTEN

  1. Håper alle kan slutte å si nipler. Det er så sykt harry. Brystvorter heter det. Ut over det, et bra innlegg.

  2. Syntes det er så teit at folk klikker over bloggere å alle andre igrunn som legger ut bilder av en operert rumpa å en urealistisk kropp, fordi det er et usunt forbilde for barn, men når noen legger ut bilder av en helt ekte kropp, nei da er faen meg det et problem også! Hahaha gir opp, du er lekker sofie :))

  3. Skjønner virkelig ikke hvorfor folk bruker så jævlig lang tid på å kommentere og bare slenge dritt hele tiden. Har dere ikke noe bedre å gjøre? Da kan jeg hjelpe dere, skaff dere et liv. Folk bare skratter av dere fordi det er så latterlig 😉

  4. Hæ? Skjønner ikke greia til folk!
    Hvis noen legger ut et bilde av sin opererte rumpe er det helt feil! Men hvis noen legger ut et naturlig bilde av en rumpe de mener er «litt mindre» er det også helt feil!
    Assa alle kan ikke ha «Martine Lunde rumpe» heller😛
    Digger deg❤️❤️

  5. Vi som lever i 2017 får så sykt mye hat på kroppene våres! I dag blir alle sammenlignet med hverandre, og dette mener jeg er helt feil! Du skal ha fin rumpe, og du skal ha flat mage osv. NEI, du skal ikke det! Jeg er så glad for at du legger ut dette, fordi det er med på å senke kroppspresset, mener jeg. Du har ei flott rumpe, så det er ikke det jeg mener, men at du tør å vise deg for den du er!
    Du er så god, stå på!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *