UKENS SPØRSMÅL // ØKONOMI, INNFLYTTNING OG DOP

Categories Ikke kategorisert

Hva er ditt favoritt sminkemerke?
Godt spørsmål! Jeg er veldig glad i NYX, da de har masse bra til en billig penge. Så liker jeg også en del produkter fra L.A girl, Hudabeauty og Clinique <3

Var du keen på noen andre enn Morten inne på hotellet? 
Nei, det var jeg ikke. Jeg synes Aleks var veldig kjekk, men var aldri keen på han 🙂

Hva inspirerte deg til å begynne med blogg?
Jeg elsker å skrive, samtidig som jeg synes blogg er veldig spennende selv. Jeg har lenge hatt lyst til å drive med dette 🙂

Hvem er dine beste venner etter PH?
Andrea, Martine Johansen og Martine Lunde

Hvordan har du det?
Takk som spør! Jeg vil si at jeg har det OK. Noen dager er bedre enn andre 🙂

Hvorfor skal du slutte med åpen Snapchat? 
Jeg skal ikke slutte med åpen Snapchat, men jeg vurderer å ta en pause. Akkurat nå har jeg 200 ubesvarte Snapchat, så det er veldig vanskelig for meg å ha tid til å svare alle. Jeg blir derfor veldig stresset, og vurderer å ha en liten pause slik at samvittigheten min ikke tar knekken på meg 🙂 Jeg skal forresten snappe MASSE i New York, så add; Sofieeec til dere som vil følge oss på denne reisen. 

Får du ofte sponsende behandlinger?
Både ja og nei. Jeg velger å betale mye selv også, så det varierer veldig. Håret mitt får jeg alltid sponset, men bryn og negler betaler jeg ofte selv. 

Hadde du klart deg uten smoothie blender? og hvor er den fra?
Hehe nei, det er jo min everyday brekkie <3 Jeg vet ikke hvor den er fra da jeg fikk den i julegave, men jeg vet at man kan få kjøpt slike overalt. Det er GENIALT.

Er det sant at du har tatt abort?
Veldig personlig spørsmål, og et spørsmål jeg helt ærlig ikke vet om jeg ville svart på om det var sant. Men nei, jeg har aldri tatt abort, så det er absolutt ikke sant.

Morten er hos dere hele tiden, har han flyttet inn?
Flyttet inn har han ikke, men han er her mye. Det er mest på natten egentlig og på morgenen, og ikke så mye på dagen. MEN Martine Johansen skal flytte inn til oss i januar, og bo her til februar. Det blir så koselig ? Hun er veldig rotete da, så jeg er ekstremt spent på om vi kommer til å klare å bevare vennskapet. HEHE NEIDA!

Hvor mange søsken har du?
7 med meg! Vi er veldig mange. 

Har du kontroll over egen økonomi, eller har du en regnskapsfører?
Nei, det har jeg heldigvis ikke. Jeg har verdens beste regnskapsfører som hjelper meg med absolutt alt 🙂 Jeg vet virkelig ikke hva jeg skulle gjort uten han <3

Hvordan feirer du nyttår?
Veeldig forskjellig, men alltid med venner. I år kjenner jeg at jeg har lyst til å gjøre noe annerledes, da nyttårsaften sjeldent er bra. Jeg synes det er veldig oppskrytt, og at man kanskje har litt for høye forventinger. I år har jeg lyst til å spise en god middag og drikke litt vin sammen med gode venner. Byen er jeg ikke interessert i 🙂 Men vi får se, ting blir aldri som planlagt.

Husker du ditt første kyss?
Ja, det gjør jeg. Han hadde regulering, og vi begge var helt elendig til å kysse. Jeg husker at vi måtte tørke sikkel rundt munnen etterpå, hahah æsj.

Kan du legge ut konfirmasjonsbildet ditt?
Ja, det kan jeg.

Har du eller bruker du dop istedenfor alkohol?
Nei, nei og nei. Jeg har aldri prøvd dop, og kommer heller aldri til å gjøre det. Alkohol er mer enn nok rus for meg, og trenger absolutt ikke å sniffe for å ha det moro på fylla. Jeg synes bare det er tragisk, kleint og harry på samme tidspunkt. Jeg kan virkelig ikke forstå meg på mennesker som bruker dop, det er helt tragisk. Jeg har blitt dopet en gang da, men det husker jeg absolutt ikke noe av.

Hvorfor er du aldri hjemme hos moren din i Tromsø?
Tro meg, jeg har SÅ LYST. Jeg gleder meg like mye til å komme hjem til Tromsø i julen, som å reise til New York. Det sier kanskje sitt? haha. Jeg har rett og slett bare ikke så mye tid til overs, og Tromsø blir derfor veldig nedprioritert dessverre.. 

Vil du følge turen vår til New York? Add meg på Snapchat; Sofieeec <3

26 kommentarer

26 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL // ØKONOMI, INNFLYTTNING OG DOP

  1. Har du ikke mye tid til overs? Du kan jobbe fra hvor enn du er i verden? Hvis du virkelig ville truffet moren din kunne du vel tatt deg en lang helg i ny og ne? Eller kansje midt i uka? Står vel ikke akkuratt på pengene dine heller. En dag vil du våkne opp og innse det var forsent og kunne treffe moren din, og da vil du angre deg ihel på at du aldri gidda og besøke henne!! Huffff…

  2. Hvorfor slår Morten ræva t ei annen jente på Snapchat storyen sin? Er du ok med det, hehehe

  3. Det var jeg spm spurte om konfirmasjonsbildet ditt❤️(takk for at du tok det med🙂) du var/er helt nydelig😌

  4. Alkohol er et rusmiddel på lik linje som alt annet. Eneste forskjellen er at det per dags dato er det eneste lovlige rusmiddelet. Respekter at andre kanskje velger andre rusmidler enn alkohol for å ha det gøy og sett deg inn i hva du skriver om. Helt enig, alkohol over kokain, det er noe søppel og det ødelegger liv. MEN det er bedre å sitte inne med venner å røyke cannabis enn å dra på hardfylla, er så mange mennesker som har blitt feilinformert med propaganda fra foreldregenerasjonen, som vokste opp med Nancy Reagans war on drugs kampanje. Innen 10-15 år kommer cannabis, lsd og kanskje til og med MDMA være lovlige, kontrollerte rusmidler på lik linje som alkohol

  5. Hu jenta på storyen til Morten har jo svart hår elns? Du har jo nettopp farget deg blond 😂

  6. Hvorfor gidder ikke Kevin komme på julebordet Igår?? Tror ikke han savner dere så mye! Er ikke dere liksom bestevenner?? Han har jo meldt seg helt ut av paradisegjengen…. Henote også… Hun er jo tilogmed i Oslo for tiden…

  7. Alkohol er ett DOP/rusmiddel hahahaha. Kanskje sett deg inn i ting før du skriver om det. Du hadde sikkert blånektet hvis noen hadde sagt til deg at alkohol er rangert som det verste rusmiddelet. For det er det faktisk, enten du tror det eller ei.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *