LEGG BORT RIBBA, OG FÅ DEG EN ORGASME

Categories Samfunn

Som dere vet har jeg teamet “let’s talk about sex” hver eneste uke. Egentlig er dette noe jeg har hver fredag, men denne uken bestemte jeg meg for å utsette dette til en helt spesiell dag. Det er julaften i dag, og jeg har derfor en liten oppfordring til alle mødre der ute som har tenkt å bruke halve dagen til middag, rydding og stress.

I de aller fleste familier jeg kjenner så er det som oftest mor vi ser på kjøkkenet. Det er hun som steker ribba eller tilbereder pinnekjøttet. Det er hun som vasker og rydder alt klart til gjestene kommer. Vær så snill å ikke kom med at ” mannfolka gjør like mye”. Selvfølgelig bidrar mannfolkene, og i noen tilfeller er det helt motsatt. MEN det er dessverre alt for ofte mødrene blir satt på kjøkkenet på julaften for å tilberede alt til kveldens festligheter, og det er akkurat derfor jeg synes alle mødre der ute skal ta seg litt fri i dag, og gjøre julaften litt bedre i år enn hva det kanskje har vært de andre årene. 

♥ Sov til du våkner, det fortjener du. Be om hjelp, slik at det ikke trenger å bli stress etterpå.

♥ Ta deg en varm dusj, barber leggene og avslutt med en god bodyscrub

♥ Når du først er i dusjen synes jeg kanskje du skal ta et av rådene til Andrea, der du rett og slett skal unne deg en orgasme i dusjen. I følge henne er dusjstrålen helt fantastisk til bruk, og det er vel ikke en bedre måte å starte julaften på? Da kan jeg nesten garantere godt humør resten av dagen, og det er jo vinn vinn 😉

♥ Har du ikke en velfungerende dusjstråle ville jeg prøvd noe annet, du har helt sikkert noe som kan hjelpe deg i nattbordskuffen. 

♥ SETT DEG NED! Slapp av, det er julaften. Det er ikke bare vi som skal kose oss, men DU også. 

♥ Finn frem den fineste kjolen du har, smink deg litt ekstra, smør inn leggene med body lotion, it’s your time to shine <3

♥ HELT TIL SLUTT, NYT JULAFTEN!! Jeg føler alt for mange stresser seg gjennom denne dagen. Hvorfor? Det skal være en fin dag, der du skal kose deg med dine aller nærmeste. Er du en person som stresser mye, utnytt deg av tips nummer tre. Det vil mest sannsynlig få deg til å slappe av 😀

GOD JUL ALLE SAMMEN ♥

5 kommentarer

5 thoughts on “LEGG BORT RIBBA, OG FÅ DEG EN ORGASME

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *