ET SINNSYKT BRA TILBUD

Categories Ikke kategorisert

annonse

Altså, jeg dør over hvor utrolig mye fint de har på Nelly for øyeblikket. Det er så utrolig mye jeg har lyst på, men jeg prøver på det sterkeste å begrense meg i og med at jeg skal til både Bali og Los Angeles de neste månedene. Likevel måtte jeg unne meg NOE i og med at det er salg, hehe. Det ble kanskje litt mer en noe, og jeg tør faktisk ikke å skive hvor mye jeg har shoppet for. Mamma kommer til å bli så oppgitt. MEN jeg ville uansett anbefale dere, for Nelly har seriøst utrolig mange gode tilbud som dere virkelig burde benytte dere av. Det er opptil 60% på MASSE varer, noe som er et sykt bra tilbud om du spør meg. Klokken jeg viser dere under her er på 50%, så her kan du virkelig spare mye. Gjett om jeg gleder meg til å få den hjem slik at jeg kan ta den i bruk ♥ 

KLIKK HER FOR Å KOMME TIL SALGET ♥ 

Dette er min handlekurv.


SOLBRILLER 1. HER / KLOKKE 2. HER / VESKE 3. HER


Bukse 1. HER / Brynspenn 2. HER / Genser. 3 HER


Kjole 1. HER / Kjole 2. HER / Kjole 3. HER

Så et veldig godt tips til dere som ikke liker å gå på kondomeriet (inkludert meg selv), Nelly selger utrolig mye du kan kose deg med nå i romjulen og over nyttår 😉 bare se her


Vibrerende egg 1. HER / Vibrator 2. HER / Fingervibrator 3. HER

KLIKK HER FOR Å KOMME TIL SALGET ♥ 

6 kommentarer

6 thoughts on “ET SINNSYKT BRA TILBUD

  1. Hei!! Jeg lurte på om det er toll/Moms på denne nettsiden? Jeg lurer på å bestille, men jeg må vite om det kommer noen ekstra kostnader:-) hadde blitt veldig glad om du kunne svart på denne!

  2. Hvis du ikke liker å gå på kondomeriet, hvorfor sier du da at du brukerå gå innom der bare for å titte?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *